Hallo, Wij twijfelen tussen de meisjesnamen Faylinn en Felize. Onze zoon heet Mitchell dus hier moet het ook bij passen. Faylinn twijfelen we over vanwege het Engelse woord Failing en klinkt wellicht als "veel in". Dus wellicht pest gevoelig? Wat vinden jullie? Welke naam zouden jullie kiezen?
Ik vond Mitchell en Felize leuk klinken en ik vind Felize ook een leuke naam. Faylinn vind ik meer klinken als een dubbele naam, Fay en Linn en dat vind ik minder leuk.
Faylinn klinkt een tikkie tokkie, Felize is een veel "nettere" naam. Dus Felize. Leuk! Past ook goed bij Mitchell.
Felize. Faylinn doet me een beetje denken aan het type naam`Jazzlin´ en dat vind ik een beetje een tsja geen nette naam zeg maar. Felize daarintegen vind ik een stuk ´netter ´ Of fay of Linn vind ik ook leuk.
Ik vind het allebei eigenlijk alsof je/jullie geen keuze konden maken: Faylinn als Fay en Linn/Lynn en Felize als Fay en Elize. Ik zou zelf of voor Feline of voor Elize kiezen (hier in gebruik haha) of desnoods voor Lynn of Elin, maar al die samentrekkingen vind ik zelf niets.
Ik zie Faylinn niet als pestgevoelig. De combi van Y met dubbel NN op het eind vind ik alleen zelf niet zo mooi. Felize vind ik leuker al past t niet bij je zoon
Ik hou niet zo van "verzonnen" namen en deze zijn dat allebei. Faylinn als een combinatie tussen Fay en Lynn en Felize als Felice maar dan anders uitgesproken en geschreven. Maar aangezien ik zowel Fay als Lynn hele leuke namen vind die hoog op mijn lijstje stonden, kan ik het niet helpen dat ik Faylinn gewoon ontzettend leuk vind. Dus ik zeg: Faylinn
Félin of Felise vind ik wel leuk maar Faylin vind ik niet zo mooi en door de z in Felize denk ik aan Feliz Navidad.