Hebben jullie misschien nog inspiratie.... De naam ben ik wel vrij zeker zijn, dat wordt Stijn. Maar ik wil hem graag vernoemen naar mijn broer, die heet Bas. Maar over de combinatie Stijn Bas ben ik nog niet helemaal zeker. Wat zijn de opties... 1 Stijn Bas 2 Stijn Bastiaan 3 Stijn Sebastiaan (vind ik niks want de initialen SS gaat hem niet worden) Jammer want Sebastiaan vind ik van de drie het leukst... Iemand nog suggesties....
stijn Bastiaan dan. Sebastiaan of Sebastian is juist zo leuk is het geen optie om er nog een derde naam bij te doen zodat dat ss verdwijnt? BVB: Stijn Willem Sebastiaan. Mijn neef heet ook SS, maar mijn oom en tante redeneren altijd dat de achter naam ook bij het initiaal hoort, dus dan heet hij geen SS maar SSG, toch weer anders... weet niet of je daar nog wat aan hebt?
Oh.. Met Sebastiaan vind ik hem ook wel erg leuk! Zou persoonlijk S.S. .... geen punt vinden, die S.S. staat toch nooit los ergens, maar als je het niet fijn vindt niet doen. Misschien een extra naam inderdaad?
Bastiën Basten Tobias (geen letterlijke bas, maar toch) Boas en anders eventueel Tijn Sebastiaan? (maar ja, dat is dan toch wel anders dan Stijn) maar ik vind persoonlijk Stijn Bastiaan ook errug leuk hoor!
oh ik lees net de vorige reacties (toen was ik zelf nog aan het typen)maar dat lijkt me best een goede oplossing: een 3e naam. slim!
Stijn Sebastiaan vind ik heel erg leuk! Zou zelf eigenlijk niet zitten met S.S.. Vind dat je dan overal wel wat achter kan gaan zoeken, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik kwam laatst de naam Bastijn tegen. Misschien ook een idee en dan als roepnaam Stijn? Verder: Stijn Tibas Stijn Barnabas