Hoi, Daar ben ik weer. Dachten we dat we eruit waren en nu zei mijn man vanacht... of toch.... Dus meiden, wil ik nog eenmaal een beroep doen op jullie. Wat vinden jullie het leukste passen. Ik weet het zelf door het getwijfel (en mijn hormonen) ook niet meer Mijn dochter heet Tessa en als ze een broertje krijgt dan willen we die Cas noemen. Wordt het een zusje dan OF Sofie OF Emma. Hoe vinden jullie deze namen? Passen ze bij elkaar en indien het een meisje wordt, welke naam zouden jullie dan nemen? Ik ben over 3 weken uitgeteld dus het wordt tijd om een beslissing te nemen!!
zou voor sofie gaan aangezien emma en tessa allebei op een a eindigen voor mijn geboel ook al komen er maar 2 letters overeen lijken emma en tessa te veel op elkaar zeg maar trouwens vind cas een super leuke naam!!!
Ik vind Tessa en Sofie leuker klinken. Allebei stoere en pittige namen, maar ook lief. Hoewel ik Emma mooier vind, een mooie klassieke tijdloze naam!
Ik vind Emma mooier, maar Sofie vind ik leuker bij Tessa passen. Cas vind ik ook best leuk, wel een heel ander soort naam.
Sorry... Even vraagje tussendoor... (ik zou trouwens Sofie doen, vind ik zelf ook een super naam) maar vinden jullie het niet een probleem dat ie op nr 1 staat voor gekozen namen?? (en dus ws nogal vaak voorkomt). Dat is voor ons een reden om verder te zoeken.... Hoop niet dat ik nu een probleem veroorzaak, misschien hebben jullie een goede reden er lak aan te hebben (en dan hoor k het graag!)
Tessa en Sofie klinkt mooier samen, maar Emma vind ik een mooiere naam...hihi met mijn mening schiet je dus niet heel veel op! Sofie met ph vind ik trouwens ook weer mooier dan met een f Tessa en Sophie...
Hey meiden, Ik vind het echt super moeilijk. Sofie vond ik net als Emma al een tijdje een leuke naam net als bijv. Danique. Maar die laatste vind mijn man niets jammer genoeg. Hoop dus maar dat het een jongetje wordt want dan hebben we de hele discussie niet. Heb mijn moeder uiteindelijk ook maar eens gepolst. Die vind Sofie totaal niets en Emma (tja als het moet dan maar die). Ik hoop dat het feit dat we de vorige keer ook direct de meidennaam wisten en aan het twijfelen waren over de jongensnaam een voorteken is hahaha Wat vinden jullie anders nog leuke opties naast Tessa? LIEFS!!
Mara; ik vind het juist mooi als de namen allebei op een a eindigen! Succes! (en zoveel mensen zoveel meningen! Uiteindelijk uitgaan van jezelf!)
Nou... zojuist toch besloten voor Emma te gaan. En veel tijd om na te denken hebben we niet meer.... DE VLIEZEN ZIJN JUIST GEBROKEN! Dus binnen nu en 3 dagen ben ik opnieuw mama. Echt onwerkelijk zeg.
En is het Cas geworden? (had willen schrijven dat ik Emma mooier vind, maar Sophie leuker naast Tessa, wat trouwens een hele mooie naam is)
Ik vind Sofie ook leuker bij Tessa, maar ik vind Sophie op deze manier mooier geschreven Maar dat vraag je niet.