Wat vinden jullie er van?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloempje55, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Is dit met op zet gebeurt of niet?

  1. Ja dit is een truc geweest om hem bij haar te houden.

  2. Nee dit is onbewust geweest.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mamary

    Mamary Actief lid

    20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar daden.

    ook al was ze aan de pil, geen enkel voorbehoedsmiddel is 100%. dat wist je broer natuurlijk ook. als hij zich oud en wijs genoeg vindt om te vrijen (en met andere meisjes te flirten), moet hij ook weten dat aan vrijen gevolgen zijn verbonden (zwangerschap, soa's)

    het meisje is zwanger. expres of niet, ze is en blijft zwanger. zij en jouw broer moeten de consequenties daarvan dragen. maakt niet uit of je broer " erin is geluisd" of niet.

    niemand wordt erin geluisd. wie vrijt moet weten waar ie aan begint en wat de consequenties zijn. je broer is natuurlijk niet verplicht om een relatie met haar te beginnen/voort te zetten. maar voor het kind moet hij natuurlijk wel zorgdragen.

    als hij in het vervolg niet meer " ingeluisd" wil worden, moet hij gewoon maar niet vrijen.
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En al gaat n leugen nog zo snel.. de waarheid achter haalt m wel! ;)
     
  3. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Helemaal mijn idee. Ten eerste vind ik het een zaak van je broer en zijn vriendin. Ten tweede is ze nu eenmaal zwanger geraakt en zelfs al bevallen. Wat maakt het dan uit of het expres was of niet? Vooruit kijken levert veel meer op in mijn ogen.
     
  4. amber1978

    amber1978 VIP lid

    7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Helemaal mee eens
     
  5. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik vroeg me ook al af waarom je dit per sé nu nog wil weten. Het kindje heeft daar niets aan en is veel meer gebaat bij een liefdevolle omgeving, met mensen die er helemaal voor gaan.

    Misselijkheid kun je goed verborgen houden en misschien zag ze aan je gezicht dat ze ineens haar verhaal moest bijsturen, omdat ze onzeker werd...? Het is al gezegd: ze zijn allebei erg jong en onzeker, maar en schuldige aanwijzen lost niets op.

    Ik heb dan ook geen antwoord gegeven, want ik ken jullie en de situatie niet.
     

Deel Deze Pagina