Gewoon cb bellen en uitleggen dan weet ik zeker dat ze vragen of ze je een nieuwe test mogen opsturen, dat hebben ze bij mij ook eens gedaan vond ik heel erg netjes en helaas ik was echt niet zwanger.
Thanks dan ga ik dat maandag maar even doen, want ze zijn nu dicht las ik Maar even een ander vraagje die cb testen die ik heb gedaan is de CB Plus. Geven deze ook snel vals positief? Ik heb de test nog en zat er net nog even naar te kijken (heel stom I know moet ik niet doen) maar naast dat donkere dunne streep staat toch ECHT een lichte breedere streep...zie hieronder die heb ik gedaan
Hoi Hoi, Ik heb 4 dagen voor mn nod gestest met kruidvat en kreeg echt een heel licht streepje en 2 dagen later zo'n digitale van CB die gaf zwanger aan en dat ben ik dus ook. Misschien is die digitale een idee om te proberen??? Dat ze 7 dagen voor je nod neg waren dat lijkt me wel enigzins logisch misschien test je nu met kv wel positief die zijn tenminste niet zo duur..... Ik zal voor je duimen! Groetjes lysanne
Woei!!!! Alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd! 6 dagen voor NOD toch?? Ik probeer nu echt te wachten tot komende zaterdag...
ik probeerde ook te wachten maar hield het niet meer. Ik had beter kunnen wachten want hier wordt ik ook niet heel erg wijzer van...ik wil gewoon een duidelijke streep succes met wachten cyntje, maar laat je het ons weten?
Túúrlijk! Ik vind het wel spannend hoor! Ook spannend voor jou... dat het allemaal goed mag blijven gaan he?
nou ik heb vanmorgen met kv getest en die was nega snap er helemaal niks meer van door die stomme cb. Ik ga nu gewoon wachten op me ongie en misschien later nog een keer testen. Maar voor jou ga ik heel hard duimen draaien dat je een posi test krijgt
het kan nog he meid je zit nog voor je nod , ik had deze ronde met een vroege test getest ( 4 dagen voor nod ong , ik heb cyclus van 28 tot 31dagen , dus weet nooit precies) , die was negatief ......... Paar dagen later wilde ik naar de ha gaan voor medicijnen (prednison) voor mijn astma omdat het daar op dit moment heel slecht mee gaat en dan mag je niet zwanger zijn , en toen alsnog een positieve test , dus geen prednison voor mij !!!!!!!!!!!!!!!.......................... Probeer het tot je nod vol te houden en als de duiveltjes er nog niet zijn dan weer testen ..Ik doe het zelf ook zo vaak te vroeg testen en je schiet er helemaal niks mee op , je wordt er alleen maar onzeker van , maar ja het is zo snel gebeurd he .. dikke kknuufffff
gefeliciteerd marjon! En ik hoop dat je astma beter gaat. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik de moed wel een beetje opgegeven, mijn gevoel zegt nu dat het gewoon een valse teest waa en dat ik gewoon ongie wordt...maar dat testen is inderdaad veelste snel gedaan, voordat je het weet heb je er al weer 1 gedaan hahaha maarja we zullen zien en ik hoop natuurlijk dat het mijn omgie niet komt
@moniekje.. De laatste cb + test geeft wel een brede streep hoor.. ik zie m wel degelijk.. al is ie nog erg licht, maar dat is logisch als je nog zover voor NOD zit.. de een test met het ene merk vroeg posi en de ander met een ander merk.. dat zegt me niet zoveel.. spannend hoor..
geloof dat bij die plus testen van cb echt duidelijk een dikke blauwe lijn moet staan. Als ik naar de andere testen kijk zeg ik niet zwanger en een vals positieve test van cb maar ik hoop anders voor je meid.
meiden bedankt voor jullie reacties, maar ik ben bang dat de duiveltjes eraan komen. Heb sinds gisteravond bruin, roze en vanmorgen wat rode afscheiding gehad. Ik denk dat het een valse cb test is
als dit niet doorzet heb ik dan nog steeds een kans om zwanger te zijn? Want heb wel een ander soort ongie gevoel in mijn onderbuik dan normaal en ben met vlagen misselijk...ik ga er natuurlijk vanuit dat ik ongie wordt
oh ja en bij mijn afscheiding had ik ook veel doorzichtig slijm en was HEEL rekbaar dit heb ik nog nooit gehad...
heel stom wat ik net heb gedaan! Heb nog even op de kv test gekeken van gisterochtend en eergisteravond en op alle 2 zie ik een HELE lichte roze streep nu dat hij helemaal droog is zeg maar. Dit mag ik toch niet meer geloven?
bij kv test eigelijk mag je het niet meer aflezen maar ik heb ook altijd de kv test gebruikt en als die negatief was dan kwam er echt geen streep te staan ook geen dag later bleef die gewoon wit dus mischien ben je toch zwanger ik zal hem over een paar dagen nog is doen sucees
ik dacht ook dat die nega blijft als het nega is. Maar toen ik ze had gedaan dacht ik wel een streepje te zien af en toe. Die zie ik nu beter. En ik wist dat je er niet meer op mocht kijken, stomme ik! Waarom moest ik dat nou weer doen?!