meestal is idd de kv test (2 voor 5 euro) alleen posi als je echt zwanger bent en ik heb er nog nooit een indrooglijntje mee gehad
kv -testen mag je volgens mij na 5 a 10 minuten niet meer aflezen ..negatieve testen altijd gelijk wggooien meid , dan kunje ook geen indrooglijntjes zien ... tsja en als je ongi niet doorzet zou ik toch nog een testje doen ...
ik had ook niet moeten kijken! Ik heb ze gelijk weg gegooid kan ik niet meer in de verleiding komen we wachten het wel af...heb nog steeds een raar beetje drukkend gevoel onder in me buik en net plopte het onderin mijn buik Heel raar was dit...we zullen het zien
nou meiden het zet nog niet erg door klop het wel even snel af maar over de hele dag door heb ik wat bruin, roze verlies nog en vanmiddag weer 1 druppeltje bloed...ik ben echt benieuwd. Me buik doet ook nog raar en voelt raar aan vanbinnen, ik heb met vlagen wel ongiekrampjes dus dat zegt allemaal nog niks helaas. Wel had ik wat steekjes aan de rechterkant vandaag en vlagen van misselijkheid. Dit heb ik nooit voor me ongie...en ik kreeg vanmiddag in ene pijn in mijn rechterborst...zijn dus symptonen van ongie of zwanger ik hoop het laatste
Ik zou mooi even wachten tot je NOD. Testen voor de NOD heeft weinig zin want het kan nog fout gaan voor/op je NOD... Je wordt dan gewoon ongesteld... Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is. Maar testen op 7 dagen voor NOD en dan maar blijven testen, zou ik niet meer doen! Is ook zonde van de testen, ze zijn al duur genoeg toch! Dus ik zou nog 3 daagjes wachten als ik jou was. Als je echt zwanger bent zijn de streepjes dan ook een stuk duidelijker, zodat je niet zo hoeft te twijfelen!
Ik heb met die CB test een keer een echte positieve test gehad en een keer een indrooglijntje. Jouw test is in mijn eigen positief hoor, weliswaar heel licht, maar het is wel een mooie brede streep. Hoop in iedergeval voor je dat ik er niet naast zit , haha Succes!
Thanx Fleur ik heb zelf ook al is een keer eerder een cb test gedaan en daar kwam inderdaad zo een indroogstreepje op, maar die zag er echt heel anders uit dan deze want deze is echt breed (volgens mij zoals die hoort als je zwanger bent) ik heb net weer 2 cb van die cb testen gehaald. Had geen zin om naar de kv te gaan (is namelijk een stukje verder ) en als ik naar de wc moet ga ik er weer 1 doen
ppppfffff....net 1 cb gedaan en er komt HEEL licht een + streepje. Nog lichter dan mijn vorige cb test denk niet dat het goed is...want dan had er wel een duidelijke + moeten staan lijkt mij...
als het goed is staan er nu 2 foto's in mijn album...ik krijg hem er echt niet beter op heb 100 pogingen gedaan...
ik zie toch wel een vage (dikke) streep ik zou nu even een dag of 2 wachten met testen en dan weer proberen. Dan zou de streep duidelijker moeten zijn
ik zie het ook..... klote fototoestel owww meid ik leef helemaal met je mee, had je niet beter die wel/niet zwanger kunnen kopen?