ja die hebben ze hier dus niet (met indicator dan) kan wel de oude wel niet zwanger kopen, maar daar heb ik ook wel eens verhalen over gehoord dat die minder gevoelig zijn...als ze die indicator hadden had ik die wel meegenomen
maar de streep had toch nu al veel duidelijker moeten zijn trouwens? Want hij is lichter dan mijn vorige
oke want mijn vorige heb ik later in de middag gedaan volgens mij...oh wat erg zeg ik weet niet meer rond welk tijdstip dat was weet alleen nog dat het in de middag was....maar wat is jullie advies? Wanneer zal ik weer testen?
ik zou, hoe moeilijk dat ook is, wachten tot je NOD of 1 dag erna en dan weer testen maar goed ik heb makkelijk praten
Heey Monieqje! Ik kan je hier helaas niet bij helpen meis... Maar stond de streep er binnen afleestijd? Het lijkt mij dat je zwanger bent hoor! Test anders over een paar dagen nog eens... hopelijk heb je meer geluk dan ik! Ik duim voor je! Liefs Cyntje78
hahaha dat is zeker niet gemakkelijk, maar ik heb nu al rare afscheidingen waardoor ik helemaal de weg kwijt ben begon met bruin, roze en heel klein beetje rood. Maar sinds vandaag meer helderrood met heel veel slijm lijkt wel of dat slijm vlies is ofzo want het is flinter dun helemaal doorzichtig maar zo rekbaar als het maar kan Ik snap het niet meer!!!!
hey cyntje!!!! ja hij verscheen binnen de afleestijd maar er is nu al zo een dunne streep naast de hele lichte breede streep verschenen Zo een indrooglijntje lijkt het wel. Hoort dit? Want dit had ik ook bij mijn vorige test alleen niet zo snel
Als de brede streep ook nog zichtbaar is lijkt ie mij positief hoor! Ej... en doe niet zo gek! Je moet mij niet nadoen hoor! Met dat rood... roze gedoe! Liefs Cyntje78
hahaha helaas heb ik dat niet in de hand. Had ik dat maar ik ga nog is even checken hoe het ervoor staat met mijn afscheiding
Word je niet al helemaal debiel van die streepjes? Ik zou me echt helemaal scheel blijven kijken naar die testen in jou geval! Als je nou op je NOD niet ongi ben geworden, dan zou ik een digi test van clearblue halen, geen gezeur met lijntjes, maar duidelijk wel of niet zwanger! En laten we hopen op wel natuurlijk! Succes!
Als je toch niets beters te doen hebt , haal dan tóch een kv test, dan weet je het zeker, ide moet nu wel gelijk een streep geven, kan je ook nog met indicator kopen daar. Spannend hoor.
thanx meiden ik ga nu gewoon echt wachten...er zit niks anders op maar thanx voor het meekijken en jullie adviezen! Dat doet me echt goed want wordt inderdaad langzaam maar zeker een beetje gek....