Waneer testen???????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMom28, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Dit zijn mijn cyclussen

1e 29 dagen
    2e 33 dagen
    3e 31 dagen
    4e 39 dagen
    5e 37 dagen
    6e 44 dit is dus de langste die ik zo pas heb gehad (19-08-09)

Waneer mag ik nu testen? donderdag zijn het 28 dagen maar kan ik dan ook testen? en wat is mijn cyclus zo globaal? sorry hoor voor de rare vragen maar weet het niet meer. wil zo graag testen maar wil geen teleurstelling waneer zou het het beste zijn?

Groetjes Wilma

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    volgens mij moet je naar het laatste half jaar kijken en daardan de langste cyclus van pakken....maar die langste is wel een erg groot verschil bij jou , ik zou denk ik vanaf dag 35 een testje wagen .......misschien is het iets voor jou om ovulatie-testen te doen , dan weet je ong wanneer je je ei hebt gehad en kunje 14dagen daarna gaan testen ..

3. ProudMom28

Marjon2 dankjewel voor je antwoord ja zo dacht ik zelf ook al, denk niet dat als ik nu zou testen het veel op zou leveren, voor anderen kan ik pendelen en mij openstellen maar helaas voor mijzelf kan ik niks ;) ik moet maar gewoon afwachten. in elk geval heel erg bedankt voor je antwoord

Liefs Wilma

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop voor je dat je geduld snel beloond wordt meid !!

5. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Ik zie dat je pendelt en ben best wel nieuwgierig zou je voor mij kunnen pendelen??

Liefs Vonnie

6. ProudMom28

Jahoor dat wil ik wel graag even via een pb je vraag naam en achternaam sturen.

Groetjes Wilma

7. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Persoonlijk bericht verstuurt :D ben benieuwd

Liefs Vonnie

Deel Deze Pagina