Waarom die d- ervoor? Jazzley spreek ik sowieso als [djezlie] uit dus zou ik er geen extra letters aanplakken. Ondanks ik niet voor namen met een -y ben vind ik het wel een leuke naam als uitspraak.
Vind het ook niet echt leuk, sorry . Nogal samengesteld. Ken wel een meisje en zij heet Jazzy, vind dat dan weer wel een leuke naam en ken geen ander meisje wat zo heet.
Ik vind het eigenlijk best een hele mooie naam! Alleen de spelling zou ik denk ik anders doen: Jezly Jeslyn
Leuk! Alleen de schrijfwijze niet. Doe dan inderdaad Jesley, Jazzly of Jazley. Alternatief Jazz vind ik erg leuk! Was hier ook een grote kanshebber, maar vriendlief hield van nederlandser en toen werd het Jasmijn ik vind Jazz totaal geen jongensnaam, echt een naam voor een stoere meid! Ook kan je gaan voor Jaylinn, Jeslynn, Jazlynn of iets in die richting. Geknutseld vind ik vaak alleen maar leuk, alleen de DJ op het begin vind ik gewoon echt spuuglelijk
Veel te veel geknutseld! en de uitspraak is miss niet voor iedereen zo makkelijk, denk aan oma's, opa's en overgrootoma's/opa's Ik zou dan voor Jascha of Jasja gaan
niet verkeerd maar de d ervoor vind ik vreselijk en toen ik de naam zag dacht ik eigenlijk dat het een jongensnaam was.
k vind het een asonaam sorry. hou sowieso niet van jazzlynn's Djaydens of de DJ namen. ik zou voor Lesley gaan
Ik vind de naam zelf wel oke, maar ik vind alle namen met de DJ zo ongelooflijk dom staan Om alle namen beginnend met de letter J. waarvan de uitspraak op z'n Engels is, in het Nederlands uit te schrijven komt in mijn ogen niet al te snugger over.
vvvvvvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk. Herinnert me teveel aan oudleerlingen die onder toezicht van een gezinsvoogd stonden.