wat vinden jullie ervan?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bloempje22, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    hallo! wat vinden jullie van mij temperatuur kaartje? ik had ik stijging na me eisprong, en nu sinds gisteren zakt hij weer, betekend dit dat me ongi eraan komt? ik zou maandag ongesteld moeten worden.heb wel vaak lichte steekjes in me onderbuik, al een week, en heb soms zo,n ongi gevoel, moe, hoofdpijn

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je temp zakt inderdaad, maar je nod is pas maandag, dus kan nog vanalles gebeuren in die dagen,

3. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ja inderdaad, hoop dat hij nog omhoog gaat. even afwachten dan haha,:D

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Kan gewoon een dip zijn... succes!

5. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    dankjewel:) alleen ik temperatuur altijd s,morgens rondt half 7, maar morgenvroeg moet ik er om 4 uur uit,omdat ik ergens moet invallen op het werk.maar hoe zit het dan met me tempratuur? moet ik vanavond wat eerder gaan slapen dan normaal?zodat ik ongeveer aan dezelfde uren slaap zit? of helpt dat niet?

6. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    weet iemand dat?:)

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaak stijgt je temp 0.1 per uur. Dus zo kun je een beetje voor je eigen gevoel uitrekenen wat je temp om 6.30u zou zijn.

8. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    oké dan:) dan ga ik maar iets eerder slapen haha, hoop dat hij nog omhoog gaat deze dagen, even afwachten

9. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ondanks dat ik vroeg op moest en slecht geslapen heb met die warmte, is me temperatuur toch iets omhoog gegaan met 0,1 graad:)

10. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ik ging net naar de wc, en zag bij het afvegen wat bruin/rose verlies. betekend dit dat me ongi eraan komt? want ik moet het zondag/maandag eigenlijk pas worden, heb woensdag en gisteren een lagere tempratuur gehad,en vandaag weer iets hoger.wat vinden jullie ervan? als je me temperatuurkaartje bekijkt? zou een innesteling niet wat laat zijn? en dat is toch altijd rood of niet? wie weet het? haha, allemaal spannend

11. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb nog nooit wat van een innesteling gemerkt. Zou niet weten hoe dat er uit moet zien. Het lijkt wel dat je ongesteld gaat worden als er wat bloed komt, maar dat hoeft niet perse en je kaartje ziet er nog goed uit, je kan niet veel meer dan afwachten.

12. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ja ik ben bang van wel, maar zie nu op 10dpo en me temperatuur is weer iets omhoog gegaan, want als ik ongie zou worden, moet me temperatuur morgen dan weer iets gezakt zijn? nou ik hoop dat het nog weg gaat, even afwachten dan:)

13. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan van alles zijn je zit 10dpo.. Helaas kan een temp ook pas zakken wanneer je echt ongesteld geworden bent. Duim voor je :)

14. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ik hoop dat het maar voor even was, heb vanmorgen dan een heel klein beetje bruin bloedverlies gezien, echt heel weinig, en ook ineens een steek onderin rechts, was even een paar seconde..en de rest van de dag helemaal niks meer gezien.maar even afwachten, kijken wat me temperatuur morgen gaat doen, en of me menstruatie op gang komt of niet

15. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ik zag vanmorgen bloed:( me menstruatie is toch door gaan zetten, helaas.
    me tempratuur blijft wel hoog, mischien dat het morgen wel gaat zakken.

mischien volgende keer beter, we wachten het af:)

Deel Deze Pagina