Welke Scandinavische naam vinden jullie passen bij de naam van mijn zoontje? Hij heet A.rvid I.ngvar. Ik ben op zoek naar een jongens en meisjesnaam. Achternaam begint met een M en de tweede naam zal ook I.ngvar worden. Alvast bedankt voor het meedenken!!
Øyvind Ingvar Håkon Ingvar Leif Ingvar Oscar Ingvar Gustav Ingvar Knut Ingvar Of misschien is het leuker om de Noorse traditie te volgen? Elke dag heeft daar een eigen naam, en de naamdag is belangrijker dan de verjaardag. Norwegian Name Day Calendar | Names-Surnames.com
Ik weet niet of het echt scandinavisch is... Betekenis is bijna nergens te vinden! Maar mijn broer heet Celwin Vind ik er persoonlijk wel bijpassen! En erg weinig kids die zo heten, dus echt uniek!!
meisje : Bendte Jonne - Jonna Tove - Tova Finne Gitte Finja Giva Meja Mette Svinthe Iduna Linnea Kajsa Freya Wencke Runa Kari Siri Solvei Jelin Dagmar Kirsten Mailin Sigrun Inger Maren Tjorven jongen : Ragnar Odin Jesper Nordin Runar Niklas Torben - Thorben Torgan - Thorgan Birger Stian Fridjof Laurits - Lauritz Henning Gunnar Roald Kjeran Ivar Olger Rannik
Meisje: Rune Tove Synne Selma Dagmar Elin Hegge Silje Jongen: Lasse Sverre Ole Bjarne Kjell Rune Ivar
Ik houd van Scandinavische namen! Dit zijn mijn favorieten: Meisje: Silje, Birte, Bente, Mette, Ditte, Hanne, Jonna, Malin, Linnae, Kajsa, Britta/Britte, Maija, Annelin, Ylva, Elsa Jongen: Bengt, Bjarte, Bjorn, Kjell/Kjeld, Iven, Emil, Nils, Olaf, Oscar, Soren, Sverre, Svend, Holger, Rasmus, Jorgen, Thorben, Thorian, Kristian, Rorik, Vidar
Wat een leuke namen haal ik hieruit. Had nooit gedacht dat Scandinavische namen zo leuk waren. Al moet ik zeggen dat ik hoop dat onze baby een meisje wordt, ik heb zoveel meisjesnamen die ik leuk vindt!
Scandinavische namen zijn zeker mooi. Ik kwam laatst de naam Thorben tegen, vond ik heel mooi. Helaas bij dat jongetje paste het niet bij zijn achternaam. Skadi en Sverre vind ik ook super
Balder Birger Bjarte Björn Dagfinn Egil Einar Elof Erland Erling Folke Frode Gunnar Gustav Haldor Halle Hemming Hjalmar Holger Ivor Jarl Kettil Knut Leif Njáll Njord Odin Olaf Orvar Oscar Oswald Ove Ragnarr Roald Roderick Rune Sixten Stellan Sten Sven Sverre Thor / Tor Torbjörn Tore Torgeir Torsten Torvald Ulf Vidar Viggo
Bergljot Björg Bodil Borghild Brynja Dagmar Dagrun Embla Freya Frida Gulla Gytha Hjördís Ingeborg Idunn Jorunn Kaja Kelda Liv Magnhild Myrgjöl Nanna Ragna Ragnhild Rúna Saga Selby Signy Sigrid Siv Skadi Solveig Torhild Tove Valdís Valkyrie Ylva