Wat vinden jullie? Feestjurkje.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik wacht idd even op haar antwoord. Ik heb het jurkje zelf niet laten zien, want niemand weet nog dat ik zwanger ben. Ik ga net zo lief op zoek naar een andere, helemaal geen probleem. Maar als de bruid wit ook geen probleem vind, dan wordt het wel deze.

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Wij waren laatst op een bruiloft als Avondgast.
    1 van de daggasten had een lange witte jurk met stola aan. (meisje van jaar of 25)
    Mijn man kwam naar mij toe en zei:
    `was er nou niet iemand in de buurt die dat meisje even kon vertellen dat je dat niet doet op een bruiloft´
    en hij snapt echt niks van mode.

je krijgt geheid, boze/verbaasde blikken/commentaar als je in dat jurkje van de foto verschijnt.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.263
    4.497
    113
    Toen ik de foto zag dacht ik, wat een leuke trouwjurk .
    Toen ik de tekst las dacht ik meteen nee ik zou niet voor deze jurk kiezen, vooral niet omdat er op de site genoeg gekleurde jurken staan in dezelfde stijl.

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hij is zeker mooi, ook met een mooie buik erin :p Kheb hem live gezien met het aanpassen.. Jammer dat mijn neefje niet even kon wachten en de week voor de bruiloft al geboren was :p

5. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik zou dit jurkje niet aan doen, want hij doet me denken aan een bruid die zwanger is en dit jurkje draagt. Komt door al het kant! Ik zou een ander leuk jurkje aandoen

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Niet doen maar zo te lezen ga je toch niet luisteren.

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik zou het hoe dan ook niet doen. Ook als de bruid zegt dat ze er geen probleem mee heeft. Dat jurkje lijkt echt teveel op een bruidsjurk. Soms is er ook wel eens wat te zeggen voor etiquette. Tegenwoordig hebben we een broertje dood aan zo'n beetje van alles, maar een beetje etiquette hoort er ook een beetje bij hoor en maakt zoiets dan ook wel speciaal.

Er zijn zat andere leuke jurkjes te koop ;)

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.505
    36.456
    113
    Nee, dit jurkje is echt not done.

9. Amare

Amare Niet meer actief

Ik zou dan misschien toch voor zwart kiezen en dan als nog met fuchsia lint, tas en accessoires

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja ik zit zo eens te denken.. Van stel dat ik de bruid was en ik zou me toch storen aan de jurk.. dan zou dat mijn stemming kunnen verpesten.. En ik zou dat niet op mijn geweten willen hebben, dat ik daarmee dat risico loop..

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.505
    36.456
    113
    Oh en ik zou nooit direct zeggen dat ik er een probleem mee heb, maar zou het niet leuk vinden, maar vind persoonlijk ook gewoon dat je dat hoort te weten. Helemaal met het kant, kan echt niet. Als je net zo lief wat anders besteld zou ik dat maar doen,

12. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Trouwt de bruid in het wit? Zo nee lekker doen en zo ja... Dan kan je beter iets anders kiezen.

13. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee ik zou ook geen wit dragen naar een bruiloft.
    Maar ik vind het jurkje wel echt waanzinnig mooi!

14. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik zou geen wit dragen naar de bruiloft van een ander!

Maar zwart zou me ook storen. Hier afgelopen jaar ook getrouwd en alle vrouwen in de schoonfamilie waren in het zwart. Ik had echt het gevoel soms dat het een begrafenis was.
    Had hun liever in een andere leuke kleur gezien.

15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb net reactie gekregen en de bruid vind het geen probleem. Ik vermoed dat zij een gekleurde jurk uitgekozen heeft. Maar ik ga er evengoed nog wel over nadenken hoor. Ik heb de tijd nog en idd, op scheve blikken van andere gasten zit ik ook niet te wachten. Maar hij is wel erg mooi.......

16. Esvre

Esvre Actief lid

28 dec 2011
    252
    1
    18
    NULL
    NULL
  17. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik zou die blauwe idd gaan doen. Vind ik ook heel mooi en is zeker goed voor een bruiloft!

18. Wow :$ Ik vind hem in het blauw echt veel gaver dan in het wit :D

Ik zou zelf echt nooit in een wit jurkje naar een trouwerij gaan, zeker niet een jurkje met kant. Zelf ben ik in het zwart getrouwd, maar zelfs dan had ik het niet leuk gevonden als een ander in het wit gekleed was gekomen...

19. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Mooi jurkje! Zwart is ook juist heel mooi met gekleurde accesoires (en t is dan tenslotte winter..) Maar die blauwe is ook supermooi!!

Deel Deze Pagina