Helemaal mee eens. Een goede optie als je zelf zwanger zou trouwen, maar niet om aan te doen naar een bruiloft van iemand anders. Niet in het wit althans.
Ik ook al las ook eerst niet goed en dacht dat je het zekf aan wilde als trouwjurk en dacht ja leuk totdat ik nog eens goed keek en toen dacht ik dat kun je niet maken.
mijn zus had deze jurk ook aan op onze bruiloft ze had deze alleen in het licht roze. waarom neem je geen andere kleur? op deze website zijn alle kleuren te zien Tiffany Rose
Wit vind ik ook niet kunnen. Even gespiekt op de website en ik vind foto 5 een mooie kleur. Wel een heel mooi jurkje trouwens!
Supermooi jurkje, echt prachtig! Maar even serieus, wit kan gewoon echt niet want het is in mijn ogen gewoon een trouwjurk. Je zegt dat de bruid er geen problemen mee heeft dat je in het wit komt, maar ik weet zeker dat ze hierop terug komt als ze het jurkje ziet. Die in het blauw vind ik echt geweldig!! Ik hoop dat ik nog een keer een bruiloft heb, mocht ik zwanger zijn Dan weet ik wel wat voor jurkje ik à kopen
Ik zou niet in dit jurkje gaan. Door die kanten armen en door het wit lijkt het een bruidsjurkje. Ik vind dat het niet hoort dat je teveel op een bruidje lijkt.
Ik zou het het bruidspaar vragen. Ik zou er zelf geen problemen mee hebben gehad. Moet zeggen heb er net even over nagedacht en vind de regel geen wit behalve de bruid een beetje onzinnig. Kijk als je met een witte jurk komt dat als bruidsjurk door kan gaan is het anders. Tegenwoordig wordt vaker getrouwd in een andere kleur jurk. Dan zou dat ook moeten betekenen dat als het rood is je niet in het rood mag komen toch? Als je dezelfde regel aan zou nemen! Maar goed sorry was even aan het doordenken. Dit is natuurlijk voor iedereen anders.
Al zou de bruid tegen jou zeggen dat je wit aan mag, dan vind ik dit jurkje nog steeds ongepast. Het is echt een trouwjurkje. Kan je niet maken om aan te trekken.
Mooi trouwjurk, echt schattig. Deze jurk staat ook in de webwinkel onder de sectie trouwjurken. En aangezien jij niet de bruid bent, zou ik niet in een trouwjurk verschijnen op de bruiloft. Je hebt genoeg witte jurkjes welke niet op een trouwjurk lijken. Waarschijnlijk krijg je al genoeg bekijks vanwege je mooie buik en dan nog zo'n jurk. Die blauwe is ook erg mooi. Ook super te combineren met fuchsia! Ik vind witte kleding in de winter ook niet echt mooi (uitzonderingen daar gelaten). In Amerika is er een ongeschreven regel over geen wit na Labor Day (eerste maandag van september), maar er zijn genoeg die dat ook aan de laars lappen. Geen wit na Labor Day - Fashion School - Fashion - Home - ELLE België Je moet het natuurlijk zelf weten en dragen waar jij je prettig in voelt. En wat een mooi jurken hebben ze daar. Echt een leuke site, zou bijna weer willen dat ik zwanger was en dat wil wat zeggen.
Hij is heel mooi maar nee geen wit op een bruiloft van een ander. Ik heb zelf ook een heel leuk wit jurkje in de kast en wilde het ook afstylen met een andere kleur lint en schoenen enz maar nee, ik koop toch maar een ander jurkje