ik heb vandaag mijn ovulatietestjes binnen gekregen die ik besteld had. En meteen eentje gedaan. Ik doe voor het eerst ovulatietesten en ik vroeg me af wat het nu betekent. Het lijntje is wel donker, maar nog niet zo donker als de controle streep. Weet iemand wanneer ik ongeveer mijn posi moet verwachten? Binnen een paar dagen of langer? En moet ik nou morgenochtend en avond testen of is 1 testje per dag genoeg?
Volgens mij is het het beste om er meerdere per dag te doen. Anders kun je een posi test missen. Ik zou er dagdeel later nog een doen. Succes!
kijk eens in mijn album voor mijn testjes van januari. Wanneer het streepje donkerder wordt meerdere malen per dag testen (ochtend/middag/avondlaat) en vergelijken met de anderen. Wanneer het streepje net zo duidelijk is als het controle streepje springt je ei binnen24-48 uur. Hoop dat het is gelukt gezien deze post een paar dagen oud is. Afgelopen maand heb ik mijn posi test gemist (had nog een keer moeten testen) maar toch kunnen klussen.
Dank je! Ben er al uit... hij was gisteren namelijk echt superdonker. veel donkerder dan de C-lijn. En vandaag weer lichter. En gisterenavond had ik allemaal kramp/pijn in mijn linkerzij. Denk dat het mijn eisprong is geweest vannacht. Dus nu maar afwachten... spannend!
Ah, dank je voor de tip. Voor de zekerheid vanavond nog maar eenkeer. Maar op zich was gisteren en eerstgisteren ook voldoende toch? zelfs als mijn eisprong vandaag zou zijn?
hoi meid, als je ovutest gister donker was springt je ei vandaag of morgen.. stel hij springt morgen pas (dat weet je niet vooraf) dan zou ik dus vandaag nog zeker klussen.. morgen hoef dan niet meer haha liefs daantje