een beetje van de rel over de gekozen naam, help?!

Discussie in 'Babynamen' gestart door nenny, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

is kayleigh echt een aso naam?

1. ja: Want

2. Nee: want

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    mijn vriend en ik zijn eindelijk eens over een naam die we alle twee mooi vinden, en daar zijn we al ruim mee begonnen voor de zwangerschap.

de keuze is gevallen op Kayleigh.

nou was ik op zoek naar een tweede naam en nu kwam ik op een forum van FOK! terecht en daar was en hele thread met geklaag over wat voor een kampernaam ze Kayleigh wel niet vinden.

nou zit ik dus best met een steen in mn maag, is Kayleigh echt zo'n aso naam? :(

2. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Nee de mooiste naam die er is!

3. Miraculum novum

Miraculum novum Niet meer actief

ach lieverd, als jullie die naam prachtig vinden, dan is het toch goed?

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik vind van niet, en al helemaal niet met die schrijfwijze, wat imo de normale is.. Ik vind het een mooie naam! :)

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het is niet mijn smaak. Maar een kampernaam, dat valt ook wel weer mee. Ligt meer aan het gedrag erachter ;)

6. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    de schrijfwijze vind ik wel belangrijk, ik vind Kayleigh toch even wat mooier staan dan Kaylee of zo. maar dat is gewoon gevoel.

7. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Mooie naam hoor, heb die associatie zelf niet. Zou me er ook niet te veel van aantrekken.

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik zit tussen ja en nee in.
    Echt een mega kampernaam vind ik het niet maar wel een tikkeltje aso.
    Maar als het DE naam is voor jullie, kan jou het schelen. :)

9. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    ik heb totaal geen aso associaties met die naam, ik ken een meisje wat zo heet en is echt een hele nette meid en heb de naam altijd al mooi gevonden.

maar ik ben gewoon bang dat ze een stempel opgedrukt zal krijgen. en dat zou ik echt heel vervelend vinden.

10. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik kom van het kamp , en heb netjes mijn havo gehaalt een goedlopende zaak..

zou mijn naam daar wat aan verandert hebben?

vind het wel enorm frustrerend dat hier een "kamperd "( ben trouwens zigeuner en geen kamperd ) als aso neergezet word.

zijn alle moslims dan ook bommenleggers? na 9-11?

dit vooroordeel is me een grotere discussie waard dan de naam opzich

11. Delta

Delta Niet meer actief

Ik vind het niet zo een mooie naam, maar ook geen aso naam echt hoor!

12. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    De naam staat niet op ons lijstje, maar doet mij juist denken aan dat liedje van Fish (?) wat ik dan toevallig een heel mooi nummer vind... Dus gewoon lekker doen!

13. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    ik zelf heb niks tegen mensen die op een kamp wonen, maar probeer gewoon een bepaald stigma en vooroordeel voor te leggen die mensen hebben bij een naam. het feit dat wij niks hebben tegenover "kampers" en dat wij mensen die op een kamp wonen ook gewoon als normale mensen zien betekend helaas niet dat de andere 16 miljoen die mening met mij delen.

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk wel dat dit een naam is de voor een aantal mensen hier in een hok word gezet voor de lagere sociale klasse.

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik sluit me hier bij aan. Maar meid, volg je hart!

16. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Sorry, ik heb wel een beetje een asonaam-associatie. Maar ik denk dat je je daar niet door moet laten leiden. Uiteindelijk gaat het er toch om dat jij en je man de naam mooi vinden? Je kan geen naam kiezen of iemand heeft er wel een mening over, er zullen altijd mensen zijn die de naam die je kiest niet mooi vinden...

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit denk ik ook.

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ach daar moet je toch maling aan hebben. Volgens velen hier heeft ons zoontje ook een aso naam....Of een naam uit een lagere klasse. Nou wij zijn beide niet uit een lagere klasse.

Ik heb er echt maling aan. Dit was de naam voor ons

19. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    volgens mij zijn alle mensen overal gelijk.
    welk vak je ook geleerd hebt.

mensen die zich een hogere klasse dan een ander noemen , zijn naar mijn mening niets meer dan snobs....

iedereen bloed hetzelfde bloed. ademt dezelfde lucht en iedereen gaat uiteindelijk na zijn of haar dood hetzelfde lot.
    de grond in of de oven....

de steen op het graf zal het verschil niet maken.....
    al zal de onze zelfs duurder zijn. van marmer met goud. en zullen wij met de hele familie op hetzelfde stuk liggen en dagelijks het graf bezoeken , terwijl de zojuist genoemde snob , na 4 jaar geen graf meer bezoekt......

zo zie ik hiertegenover bij het bejaardenhuis heel wat oude mensen wegkwijnen , omdat zoonlief het te druk heeft met zijn dure kantoorbaan..
    of dochter liever bij de spa zit....

terwijl wij onze oudere in huis nemen , om zoals zij ooit voor ons zorgde , de rest van hun tijd voor hen te zorgen....

los daarvan maak je niet druk.
    bij ons op het woonwagenkamp heten de meisjes ramona , priscilla etc.
    alhoewel mijn oma heette gewoon ciska , en mijn opa coen :)

en wij heten janssen net zoals de advocaat op de hoek van de straat ;)

20. tulip

tulip Niet meer actief

dat denk ik ook. Niet iedereen hoeft dat echt te vinden, maar ik denk wel dat deze naam in zo'n rijtje past

Deel Deze Pagina