Heb die combinatie nog nooit geprobeerd (ook niet erg nieuwsgierig naar moet ik zeggen), alleen ik houd niet van hartig-zoet combi's, haha. Bijv ananas op een pizza heb ik nooit begrepen
Chips, babi pangang, BobBonBloc met nootjes, shanghaai borrelnootjes van AH, drop en verse friet. Kan nog wel even doorgaan..........
Slecht idee om dit topic vlak voor etenstijd nog een keer te openen. Ik heb allemaal nieuwe lekkere dingen bedacht! Versgebakken witbrood, ongesneden. Dan zelf een dikke plak afsnijden en besmeren met een dikke laag pindakaas met stukjes, whoaahh! Haring met uitjes, gewoon een ordinair bakje kibbeling, medium entrecote met een smeltend blokje kruidenboter, plakje wit brood met ham en een gebakken ei met hele dooier. Ja, ik zal maar eens m'n bloemkool en verse worst opzetten...
Haha nou deze combi zou ik ook niet uitwillen proberen.. andijvie met chocola Maar vind ik een pizza hawai wel weer erg lekker Lekker fris..
Broodje kruidenkaas met zalm met lekker veel mosterd dille saus! Chips. Mc Donalds Carpaccio Biefstuk Een goed belegde sandwitch met kip, sla en dressing Broodje filet american met uitjes! Jammer dat ik een hoop nu niet mag door de zwangerschap, want anders!
spaghetti van de plaatselijke shoarmatent hier nasi/bami met babi pangang een verse warme whopper haringen!!! echte filet americain van de slager met stokbrood gerookte zalm redbull cola snoep: ben niet zon snoeperd. lust wel graag stukje chocola maar verder niks. af en toe chips
- Een wit bolletje van de bakker met peperfilet van de AH - Carpaccio van een restaurantje hier in de stad - Supertje saté met mayo - Spruitjesstamp met jus - Chocolate Chunk Cookies van de Lidl
(neger)Zoenen!!! O die vind ik zo lekker! Alleen zijn de echte van Buys niet meer in alle winkels te krijgen en die andere vind ik dus echt niet lekker...
hahaha ja ik weet het. tis een shoarmatent maar hij verkoopt ook pizza en pasta en gewoon vlees en visschotels. anyway..... heerlijk
Ik ben gek van wokrestaurants. We komen daar dan ook best vaak. Toch wel één keer in de twee maanden. Heerlijk! En net zoveel eten als je zelf wil. Verder hou ik van chips, koek, snacks, chocola. Ik weet het, alleen maar foute dikmakende dingen. Maar zo lekker...
Chips, paprika of naturel met een dipsausje. En als avondeten een lekker medium gebakken biefstuk, met frietjes en sla heerlijk
Oooh krijg trek! Ik hou ook van allemaal slechte dingen, helaas! Ik hou ook heel erg van fruitsalade, mmmmmm!
Ontbijt: nog warm wit pistoletje met roomboter en suiker erop Lunch: wit stokbroodje met verse filet americain en peper Avondeten: zelfgemaakte nasi met gebakken ei erdoor of biefstuk met champignons en patat erbij. Snoep: Haribo Tagada (aardbeienschuim), bijna nergens te vinden in NL (alleen gevonden in schepbakken bij de Kruidvat), maar wel in Frankrijk tijdens de vakantie, mmmmm. Verder M&M pinda, nougat en zoete Harlekijntjesdrop. En negerzoenen! Chips: Mama mia, Nibb-it en paprika chips