Allerlekkerste snoep is chocolade, en dan het liefst met noten en rozijnen. Qua eten heb ik niet echt iets dat met stip op één staat, ik vind erg veel lekker.
Oeff,ook ik vind erg veel lekker! Maar een Big Tasty en een Milkshake aardbeien van de Mac is wel erg lekker,evenals Patatje Joppie chips,toastjes met Brie en gerookte zalm....gebakken banaan van de chinees,roomtruffels en andere chocola, ehmmmm ik houd ermee op krijg er trek van!
ik zit hier lekker te watertanden terwijl ik dit topic doorlees. Mjammie... "Helaas" nu aan het weightwatchen, dus alles met mate, maar anders *is lekker aan het knabbelen van een reep cote d'or chocolade..
eten van een wok restaurant, sushi, biefstuk, roti, gerookte zalmfilet met pijnboompitten/rucola/honingmosterd dressing, drop, zure wormpjes, zure matjes, caramelblokjes, chocolaaaaaaa en zo nog veel meer.
Heb er net 6 op , kon er gewoon niet vanaf blijven . Heerlijk vind ik die nieuwe. Qua avondeten best veel eigenlijk: alle soorten pasta's (o behalve met room erbij), chinees, indisch, japans. Mmm als het maar niet echt hollandse pot is. Verder kan ik ook heerlijk genieten van een hard wit broodje met corned beef (lievelingsbeleg).
Ooooo mjam.... Hier komt mijn lijst.... Negerzoenen, pure chocolade met hazelnoten, chocotruffels, choco chip cookies van lidl......kortom eigenlijk alles van chocolade. Dropjes, chips (ringlings van smiths met ui en knoflooksmaakje), naturel met dip, doritos met dip, bugles, nootjes.......gerookte zalm met kruidenkaas, toastjes met beleg.......whaha gewoon eigenlijk alles. En van warm eten en broodjes: een wit kaiserbroodje met kaas of met filet en uitjes. Een wit bolletje met smeerworst, wit bolletje met hagelslag of vlokken, wit bolletje met chorizo worst. Chinees, mexicaans, italiaans....ook weer vanalles.
Roti....en vifit drinkpakjes met sinaasappel smaak...ben er verzot op sinds 2 weken hoe zou dat nou komen hahahahaha
vers wit brood van de bakker met lekkere jong belegen kaas van de boer! snoepjes en koekjes ben ik niet echt zo van....