hoi Ik ben zwanger van de 2e meid nu vroeg ik me af of iemand me zou kunnen helpen met een scandinavische naam die bij bente past ik zoek me suf maar weet echt niet wat er leuk bij past en lekker klinkt ook gaat mijn voorkeur uit naar een niet al te bekende naam! hopelijk kan iemand mij helpen!
Marit Inge / Inger Mira Mette / Metta Berit Britt(a) Espen Kirsten Runa Ulla Sanna (betekent lelie ) zit daar wat tussen?
ehhm.. hoe kun je nou na dik 9 weken zwangerschap al weten dat je zwanger bent van een meid eigenlijk?
he het is dat jij het zegt maar mijn banner klopte niet had het geneens gezien. badankt voor de tips! wat vinden jullie van maren en bente?
Aha ik dacht al.. er klopt vast iets niet 8) Ik vind Maren een hele leuke naam en past ook goed bij Bente.
Leuk! Ben helemaal weg van de scandinavische namen. Vind Mette wel leuk, maar misschien lijkt dat te veel op Bente.
Ik vind Marin of Mare leuker dan Maren (-->1 maar, 2 maren). Verder vind ik Silke erg leuk, of Lyse. Past ook goed bij Bente vind ik. Ben zelf ook van de Scandinavische namen dus ik ga hier vast inspiratie op doen voor 't geval dat..
Hehe mijn naam staat ertussen, leuk dat die gevonden is, ik hoor hem bijna nooit. Als je kiest voor de naam Berit (of een andere vrij onbekende naam) hou er dan wel rekeing mee dat je dochter dan altijd moet zeggen hoe je het uitspreekt, hoe je het schrijft, en dat vaak 10 keer bij een en dezelfde persoon. Mijn opa is het bijvoorbeeld nog nooit gelukt om mijn naam goed uit te spreken. Het werd altijd "Beer-iet" in plaats van "Beer-it". Maar ik heb het ook overleefd, hehe, dus laat het je niet tegenhouden als een leuke naam vindt.
je spreekt maren uit als marun zeg maar geen maruun he haha maar idd mare is ook erg leuk! vind het zo moeilijk wat bij bente past.... hopelijk komen jullie nog met andere ideen mag ook best niet scandinavisch zijn hoor! bedankt alvast!
Okee, dan ga ik hier mijn lievelingsnaam voor een meisje posten.. Ik vind SILJE (dus niet Silke) echt prachtig. En dat past naar mijn idee goed bij Bente. Alles wat op -e- eindigt zou goed bij Bente kunnen vind ik. Succes!
Ik vind het eigenlijk wel te veel op elkaar lijken. Maar het gaat er natuurlijk om wat jullie ervan vinden....
op zich past het wel bij elkaar, maar het is wel veel in dezelfde klank. Zeg maar eens 4x achter elkaar "Bente en Yinte", dat krijg je de 4e keer bijna niet meer voor elkaar... (tenminste, ik niet) Maar goed, het blijven 2 aparte kinderen en de combinatie met broer/zus vind ik wat dat betreft niet het belangrijkste. Het kind is een individu en hoeft niet nu al afhankelijk te zijn van haar grote zus Dus: ik denk dat ik het zelf niet zou doen (mijn dochter heet Lieke en alles wat eindigt op -ke valt nu af), maar als jullie het een supernaam vinden, moet je het gewoon doen!