Ik vraag jullie eerlijke mening... Dus je mag ook zeggen dat je er niks aan vindt haha... Maar we hebben allebei een engelse naam dus vinden we engelse namen het beste bij ons passen... Nu vinden we allebei kayleigh of kaylee wel leuk... Ashley vinden we ook leuk (maar doet bij me vriend weer denken aan een oude vriend van hem die ze dochtertje heet zo) Andere ideeen zijn welkom..
het is niet mijn smaak, maar ik vind Ashley leuker dan Kayleigh (waarschijnlijk ook omdat ik wat vervelende Kayleigh-associaties heb en een hele leuk Aisling (spreek uit esjlin) heb gekend)
ik heb een nichtje die kaylighe heet!maar zou zelf dan Kaylee schrijven want vaak word het verkeert geschreven...overigs niet mijn smaak!Zo ie zo niet in die categerie...
Ik ga ook voor Kayleigh...die hadden wij ook dat ik zwanger was van de eerste...maar dat werd een jongentje ...persoonlijk vind ik Ashley niet zo...
ik vind kaylee en dan op deze manier het leukste. maar er zitten er vast nog 4 van in de klas straks want hij is erg populair. als je dat geen probleem vind prima! ik vind de naam op zich niet lelijk maar mijn smaak is het niet ashley vind ik beduidend minder.
Kaylee is wel een aardige naam. Misschien hier nog wat suggestie's. - Caithlyn - Chayenna - Shannon - Kaya - Jennifer - Jade
Ik hou niet zo van Engelse namen, maar ik zou dan gaan voor Kaylee. Omdat Kayleigh denk ik vaak verkeerd geschreven gaat worden. Overigens ken ik een jongen die Ashley heet!
je hebt nog eventjes. Laat het even bezinken allemaal en ga de namen eens hardop uitspreken. Eventueel in combinatie met de achternaam. Misschien moet je ook nog op de voorletters letten? Wat voor combinatie dat wordt met de achternaam? En misschien kun je de betekenissen op zoeken als je echt twijfelt tussen een paar. Dat kan soms ook net de doorslag geven.
hmmm dan vind ik katie ook leuker en die andere niet zo sorry maar dat is bij iedereen verschillend je moet doen wat bij je opast en waar je je goed bij voeld enne ik heb ook een dilemma hoor zo moeilijk een naam kiezen pfff eerst had ik er 0 nu drie en blijf switchen
Kaylee en Ashley vind ik beide leuken namen Maar de naam Kaylee vind ik dan net ff wat leuker Succes !