wat vinden jullie hier nou van?

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 1 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wij zijn vlak voor 00:00 naar mijn ouders gegaan met ons dochtertje (ze was namelijk nog wakker) zodat we daar waren met de jaarwisseling.
    Eenmaal weer thuis de kleine even een flesje gegeven en toen we net naar boven gingen tegen een uur of 1 ging de telefoon.
    Ik pak op hoor ik een hoop meiden gegiechel op de achtergrond en eentje die praat (bijna niet te verstaan want ze lachte zelf ook, kon er nog niet iets van maken dat het eentje was die hij van het werk kent) en vroeg naar mijn man met echt een hele hoop gegiechel.(stel kleine kleuters)
    Ik vroeg van met wie spreek ik dan, maar daar gaf ze geen antwoord op, ze moest mijn man hebben, ze noemde zijn naam niet helemaal maar noemde een afkorting. :(
    Heb maar gezegd dat hij op bed lag, had helemaal geen zin in dat domme kinderachtige gedoe
    Ik moest hem iig een gelukkig nieuwjaar wensen.

Vinden jullie nou dat ik verkeerd heb gehandeld en hem gewoon de telefoon had moeten geven, terwijl hij de kleine net op de arm had en al op de trap stond?

Heb zo'n hekel aan dat domme kleuter gedrag, maar komt ook mede doordat er eerder ook van die meiden waren en die beldden dan ook alleen maar om te stoken, vandaar dat mijn haren direct overeind stonden

2. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Zou hetzelfde gedaan hebben hoor!

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

groot gelijk, als mijn man zou slapen of boven al in bed zou liggen zou ik hetzelfde hebben gedaan, als ie naast me zou hebben gezeten zou ik de telefoon wel gegeven hebben maar dan had ik hem daarna wel compleet uitgehoord, ik begrijp je gevoel wel ;)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Je bent nog netjes geweest, ik had gewoon opgehangen;)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik was ook niet zo netjes gebleven aan de telefoon.. :rolleyes:

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha...eigenlijk laat je je al te veel beetnemen door het achteraf opnieuw te analyseren ;)

Opzouten.....hoorn erop en klaar.

Elmo ;)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow je bent echt nog te netjes geweest..

Ik had echt gaan schreeuwen aan die tel of ze t wel normaal vonden zo laat te bellen aangezien jullie een kleintje hebben.
    En dat als ze je man zo graag wil spreken, maar langs moet komen met der gegiechel!

(Sorry ben nogal een jaloers type met dit soort dingen haha..)

En ik had om uitleg gevraagd aan hubbie.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik had ook de hoorn erop gegooid en daarna ook even manlief om uitleg gevraagd hoor!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.430
    36.317
    113
    Ik had hetzelfde gedaan. (maar waarschijnlijk ook hubby even om uitleg gevraagd haha)

10. wonderen

wonderen Lid

26 dec 2008
    95
    0
    0
    ik had de telefoon gewoon gegeven.
    Naar het tijdstip te zien en het gegiebel zal er vast wat drank inzitten. Als je zelf nuchter bent kan dat best grappig zijn.
    Ze wilde alleen je man spreken, ik zie het probleem niet zo

11. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik had ook gewoon de telefoon gegeven als hij nog wakker was. Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Als iemand niet even antwoord kan geven op de vraag met wie je spreekt, had ik ook gelijk toedeloe opgehangen en aan mijn man verteld dat er een dronken giechelgriet voor hem heeft gebeld.

13. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Inderdaad ik ook!

14. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik zou ook de hoorn erop hebben gegooit als iemand nog geeneens het fatsoen heeft om normaal te bellen en haar naam te zeggen! en zeggen dat ze mag terug bellen als ze uit gelachen is ;)

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ik zou me ook afvragen wat zo iemand met mn huisnummer moet, tenzij het normaal is op zijn werk dat zijn collega's zijn telefoonnummer hebben.

Ik zou zeer zeker niet de telefoon door hebben gegeven.

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik zou opgegooid hebben en daarna tegen hubbie gezegd dat er een stel meiden voor hem gebeld hadden en waarom ze ons telefoonnummer hebben?!

17. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ze waren niet dronken want ze waren aan het werk.

Maar manlief sprak ze gisteren nog en toen hadden ze er nog wat over te zeggen, namelijk dit:
    - je vrouw vond het niet leuk he? (o, dat vond ze niet erg hoor, zei manlief)
    - was ze niet jaloers? (nee hoor ze is niet jaloers aangelegd zei hij toen)

Belachelijk he, dat ze zo zitten uit te horen, gaan mijn haren nog meer overeind staan......haahaha.
    Dan denk ik ook bij me zelf: hebben jullie het daarom gedaan?

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ow echt ben al ernstig jal;oers aangelegd en dan dat ze het maar leuk vonden om jouw uit je tent te lokken aahhhhh, zou vet pissig zijn, kan ik heeeel slecht tegen domme mokkels

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whahaha, ik zou juist extra trots zijn dat ik met de man getrouwd ben die bij hun nogal in trek schijnt te zijn :)

Lijkt me ook duidelijk uit welke hoek de jaloezie in dit verhaal komt en dat is niet uit de hoek van ts ;)

20. Writer

Writer Niet meer actief

nou zou mij hubbie anders moeten antwoorden hoor , dat we zeker niet leuk vonden en erg kinderachttig vonden en liever niet meer doen :evil:

Deel Deze Pagina