Het was al langer bekend dat mr big in de spot van c1000 mee zou doen. Van de week was er een stukje over bij rtl boulevard. De c1000 had zo via z'n contacten. wel grappig het spotje..
Ten eerste zoveelste slappe aftreksel van de leuke AH reclame's en ten 2e ik vind Mr Big helemaal niet zo knap/sexy...
YouTube - Tineke Schouten - C1000 Bioscoopweken (Joke) is m niet helemaal maar is het enige wat ik kon vinden op juptup
Ik zag de reclame net voorbij komen. Jeetje dat de c1000 dat voor elkaar heeft gekregen. Vraag me nu wel af of de boodschappen nu iets duurder zijn bij de c1000....hihi
Ik zag hem ook! Wat leuuuuk! En toch denk ik nog steeds als ik hem zie: Als hij niet bekent was, en het zou je buurman zijn, zou hij dan ook zo aantrekkelijk zijn? Maargoeeed nu ff genieten!!
Ik vind de C1000 reclames verschrikkelijk, maar Chris Noth is lekkerrrrrrrrrrrrrr, dus ik kijk nu met veel plezier naar deze reclame.
Haha ik zou het er ook zeker op of onder kunnen. Anyways, C1000 is sowieso een dure winkel, echt duurder wordt ie niet denk ik??!!