Ligt er natuurlijk aan wat voor type die vriendin is . Ik heb een vriendin die dit gewoon heel goed zou kunnen hebben!
nee sorry, vind het helemaal niks. dat roze zou al niet zolang roze blijven en ja eigelijk vind ik dat hele kapsel niet echt mijn smaak maar als jij het mooi vind goed toch!? en als mn vriendin dit zou hebben zou ik haar daarom niet anders behandelen hoor
um eerlijk ik heb gekleurde dreads gehad in alle kleuren van de regenboog en veel van mijn vrienden zijn 'alto's' en zien er dus ook wat gewaagder uit. Vind het prachtig!
Ik heb mijn haar ook roze gehad en ik vond het echt wel leuk staan. Dreads lijken me ook super maar dat vind ik eng voor het geval dat het mij niet staat. Op deze foto heb ik alleen een roze lok. en mijn dochter vond het gelukkig ook mooi . Als het je wat lijkt moet je het gewoon proberen, want het is zo weer terug gekleurt
Niet mooi, niet lelijk. Ik zou het wel ontzettend leuk vinden als ik er iemand anders ermee zou zien lopen Hou ervan als mensen zichzelf kunnen en durven zijn!
Ik heb lelijk gestemd. Ik denk dat het woord "lelijk" alleen niet mijn woordkeuze zou zijn, maar "niet zo mooi", dat klinkt iets vriendelijker vind ik.
Geweldig!! Vind dat ik daar de kop niet voor heb, anders had ik het vast wel n keer gehad. Net als blond haar, dat is gewoon niks voor mij...
Ikzelf zou het nooit doen, maar bij een vriendin of bekende zal ik het super gaaf vinden! Lekker apart.
@Olifantje: Ik heb 'm van eBay, maar toen ik hem net terugzocht zag ik dat de verkoper (livinloudonline) hem niet meer heeft. Hij is nog wel bij andere verkopers te vinden geloof ik.
Ik heb er meer een ander woord voor: cool! Ik vind het wel gaaf als mensen er het lef voor hebben om dit te doen en bovendien ziet het er gewoon gaaf uit.
De synthetische niet maar woldreads maak ik zelf Door dit topic ga ik ze weer terug inzetten, vanavond ofzo waarschijnlijk Eerst even in de was gooien.
Dit is mijn haar nu, beetje een zooitje qua kleur omdat ik ff niet wist wat ik er mee wou, heb vorige week mijn haar geblondeerd, was eerst bruin en ben nu de bruine dreads aan het vervangen. Wilde eerst wit doen, maar ga toch voor roze!
Ik vind het gaaf!! Schoonzusje heeft het gehad en veel vriendinnen van mij ook. Zelf zou ik het nooit doen, het moet je wel staan vind ik en het schijnt ook erg zwaar te zijn?
Ik maak ze ook zelf, maak ook fall's. Echt zo leuk om te doen. Ben bezig een webwinkel op te zetten, maar dat is wat lastiger hahaha
Wol dreads zijn niet zwaar, wegen eigenlijk niets, behalve als ze nat zijn! Dan krijg je wel nek pijn hahaha