Mijn dreads zijn super schoon, ook al was ik mijn haar 1x per 2 weken, ze stinken nooit en er zitten zeker geen beestjes in hihihi! Heb vandaag al wat roze dreads gemaakt en ze zitten er al in, morgen nog een x mijn haar blonderen en dan roze verf bestellen, heb er zin in!
Ik heb mooi gestemd! Ik hou dr wel van. Vruger heb ik 2 x vlechtjes gehad (met veel nephaar) de nettere variant dus. Het is dat ik niet meer durf, het op mijn werk niet zo tof zou zijn en mijn leeftijd niet meer meezit. Maar anders zou ik het wel willen hoor.
Ik vind het voor jonge frisse meiden wel een leuk kapsel. Zelf zou ik het niet doen en ook niet willen. Ik ben er het type niet voor.
Ik denk dat als jij het mooi vind jij het gewoon moet doen. En ik vind ook niet dat leeftijd wat uitmaakt.Je moet doen wat jij leuk vind en waar jij je goed bij voelt.Ik ben 45 en heb ook nu een extreem kapsel(vind men) nou als iemand het niks vind jammer dan....
Ik vindt het wel ruig dit haar! Zelf zou ik het niet doen,past niet bij mij,heb er wel respect voor als mensen lekker zichzelf laten zien zoals ze zijn!