Hallo, De twijfel blijft bij jongens en meisjesnamen.. pfff.. Nu bij de jongens hebben wij: Pepijn Thijmen Niek Stijn Mijn man geeft echt de voorkeur aan Niek, maar ik weet het niet. Misschien leuker als tweede naam? Misschien kunnen jullie mij helpen ? Liefs Tumtummetje
Ik vind stijn het leukst maar de rest vind ik ook kunnen. Alleen Pepijn vind ik echt verschrikkelijk, sorry.
Niek. Stijn, Pepijn en Thijmen vind ik wat zeurderig klinken. Niek klinkt veel frisser, en kan prima voor zowel een kind als een volwassene. Een vlotte maar toch serieuze naam.
Niek! Klinkt het meest spontaan vind ik. Stijn vind ik ook wel leuk. Thijmen en Pepijn zijn niet zo mijn ding, zie een beetje saaie jongetjes voor me zonder ondeugende streken. (weet niet waar dat beeld vandaan komt)
Ik vond Niek altijd heel erg leuk, helaas nu een hele slechte connectie mee haha (je schrijft het wel anders bij diegene). Maar zou dus voor Niek kiezen.
Thijmen en pepijp vind ik helemaal niks. Pepijn vind ik het ergste van de vier. doet me ook veel denken aan een kabouter of een peijnenburg koek. Niek vind ik erg leuk. Hier ook wel een kanshebber als het een jongen werd.
Ik zou ook niet kunnen kiezen, allemaal superleuk! Alleen Stijn vind ik wat minder leuk. Niek klinkt wat stoerder, en Thijmen en Pepijn wat liever.
Pepijn vind ik iets voor een blije kabouter, al mijn hele leven zo'n beeld van bij die naam. Niek vind ik leuk, maar hoor je de laatste tijd zoveel dat ik voor Thijmen heb gekozen. Stijn vind ik ook wel leuk, maar klint wat harder.