Ben nog niet zwanger,maar we waren over namen aan 't nadenken. Zelf vind ik Lincoln een erg leuke jongensnaam, wat vinden jullie hiervan?
Ik houd wel van Amerikaanse en Engelse namen, maar Lincoln vind ik in Nederland wat moeilijk uit te spreken.. die Amerikanen kunnen dat veel beter
Niet mijn smaak. Lijkt mij ook niet zo handig in Nederland. Ik moet ook gelijk aan teen mom denken trouwens
Teen mom is duidelijk populairder dan de oud-president Ik vermoed dat de uitspraak in Nederland inderdaad lastig is, dus het zou niet mijn keuze zijn!
De Engelse uitspraak is : liNG-kən (Linken) hoor >>> https://translate.google.nl/?hl=nl#en/nl/lincoln (klik op het luidspreker-symbooltje) De 2e -l- wordt niet uitgesproken. Ben wel bang, dat dat fout gaat in NL. Wel mooi om je kind te vernoemen naar de Amerikaanse president die de slavernij in Amerika heeft afgeschaft.
Het is niet mijn smaak, maar houd sowieso niet zo van Amerikaanse namen. Ook een beetje lastig met de uitspraak, zou het zelf waarschijnlijk verkeerd uitspreken.
HAHA! Mooie naam, terwijl ik niet echt fan ben van Amerikaanse namen. Maar mij toch te buitenlands bij een Nederlandse knul.
Ik vind het een leuke naam maar iets te lastig in Nederland. Wordt hier denk ik echt Lin-koln en dat is een lelijke uitspraak