Feit of fabel? Voor de testverslaafden onder ons ;)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 21 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik kwam een leuk artikel tegen wat wel leuk is om te testen. Aangezien er veel testverslaafden onder ons zijn, zijn deze huis- tuin en keuken zelftestjes misschien wel leuk om te doen. Ik ben benieuwd naar de resultaten. En gewone zwangerschapstest is uiteraard wel het meest betrouwbaar.

https://fmlle.nl/love-lifestyle/zo-maak-je-je-eigen-zwangerschapstest/

2. Nog anoniem

Ik heb trouwens de test met suiker gedaan, bij mij werkt hij niet. Schoonmaakmiddel lijkt me logisch dat het van kleur veranderd, je urine is geel dus ook een kleur, dan meng je dus eigenlijk 2 kleuren en dat verandert altijd in een andere kleur. De rest heb ik niet geprobeerd heb het hier niet voor handen op het werk

3. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Het wordt steeds gekker :roflmao:
    Heb bijna de neiging om het uit te testen hihi maar doe het niet :thumup:

Nog anoniem en Mi2017 vinden dit leuk.
  4. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Alleen al het idee :| nee heb heel de zwangerschap al afkeer tegen urine en de lucht dus ik sla over

Nog anoniem vindt dit leuk.
  5. Nog anoniem

Hahah ja echt erg he. Ik ben wel van het expirimenteren maar geloof hier niet in. Als dit echt waar was zou de verkoop van zw testen al lang gedaald zijn

6. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Idd zo denk ik ook ;) plus dan moet ik weer allerlei dingen middeltjes in huis gaan halen geen energie voor :p

Nog anoniem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina