Wat vinden jullie hier van?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Starry, 17 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

En jullie happen allemaal als hongerige visjes...

2. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Nee absoluut niet maar er mag best wel wat van gezegd worden. :thumup:

louan vindt dit leuk.
  3. Hope93

Hope93 Lid

7 aug 2017
    21
    4
    3
    Vrouw
    Nou eigenlijk ben ik het hier heel erg mee eens !!! ik ben trouwens citroentje93 maar mijn account is even geblokkeerd was mijn ww vergeten.
    Maar het valt mij ook heel erg op dat er normaal gezegd word bij zo'n test dat er vaak negatieve lijnen komen maar iemand die NIET zwanger wil raken zeggen jullie allemaal ik zie een duidelijke plus. Sorry maar het viel mij ook heel erg op dit is niet de eerste keer nml.

4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Mag ik voorstellen om de discussie over wanneer wat wordt gereageerd in een ander topic te voeren? Desnoods maak er een apart topic voor want vind het persoonlijk ook niet bij negatief versus positief reageren passen. Ik denk niet dat ts hiermee geholpen is en wordt.

@ts ik wil jullie veel wijsheid en sterkte wensen de komende tijd.

K00, Jess89 en Hope93 vinden dit leuk.
  5. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Het was niet meer dan een constatering. Keep calm. Als iemand deze test zou plaatsen met: 10 dpo, zien jullie wat?, zouden er reacties komen met: ik hoop dat het oploopt e.d. Zullen we dat dan nu ook even aankijken, ipv ts te feliciteren met een (?), want ik denk juist dat we haar dáár niet mee helpen.

Lisa280887, Citroentje93, nizzie86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben nu niet in de gelegenheid om een test te kopen van een ander merk aangezien ik met mijn dochter op de spoed eisende hulp zit en zij weer word opgenomen :(

Ik heb geen foto van de Clear Blue + test van vanochtend maar er was wel een + te zien wel lichter maar dat is ook logisch met een hele lichte plas..

leinrob vindt dit leuk.
  7. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Jeetje sterkte met je dochtertje!

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Sterkte met je dochter @Starry

9. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Sterkte met je dochter

10. louan

louan Niet meer actief

Wil toch reageren. Er is maar 1 iemand die feliciteerde voordat TS haar verhaal had gedaan dat het niet fijn zou zijn mocht het toch zo zijn. De rest reageert gewoon heel normaal met ik zie een licht streepje of what so ever. Jammer dat je altijd zo hysterisch moet reageren zeg. Zeker in een topic zoals deze.

TS heel veel sterkte met je dochter. Die staat op dit moment op de eerste plaats.!

@Beheer kunnen jullie die reacties wat niet ontopic is weghalen?

Kletskoek, Fearfull en Meiske2015 vinden dit leuk.
  11. Flamingooo

@Starry veel succes met je dochter! Sterkte. Als je er de tijd en energie voor hebt zou je ook aan je huisarts kunnen vragen om bloed te laten prikken. Dan heb je meteen duidelijkheid. Neem aan dat je HA daar wel begrip voor heeft in deze situatie.

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Starry, veel sterkte met je dochter. Wat een achtbaan. Knuffel!

13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
  14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik moest toch naar huis voor mn andere kindjes en ben dus even langs de Kruidvat gelopen en een predictor gekocht er zaten er alleen 2 in de verpakking, 2 verschillende een eurly en een express en ik heb de eurly gedaan en deze is positief.. 20180518_184458.jpg

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    20180518_184940.jpg
    Dit is na 5 minuten..ik weet echt even niet wat ik moet doen..

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ojee, die is inderdaad positief. Wat ongelofelijk rot voor je dit. Ik kan je alleen maar veel sterkte toewensen.

17. louan

louan Niet meer actief

Hopelijk gaat het beter met je dochter!

Ziet er toch naar uit dat je zwanger bent:(. Een super lastige keuze moeten jullie maken. Maar alleen jullie weten wat het beste is voor iedereen in jullie gezin. Heel veel sterkte en wijsheid bij het maken van een keuze.

Fearfull vindt dit leuk.
  18. Flamingooo

Ach meid toch. Wat zegt je man er van? Heb je iemand anders waar je mee kunt praten?

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn man weet nog niets. Die weet ook niet dat ik de moring after pil heb ingenomen. Ik bel straks even mn beste vriendin zij is huisarts. 2 andere vriendinnen weten er wel vanaf.

20. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn dochter ligt dus wederom in het ziekenhuis, ze was net een week thuis na een opname van 7 weken :( en daarvoor was ze ook maar 3 weken thuis na 5 weken ziekenhuis..

Ik vind het echt zo erg, ik wil dit echt niet..Ik ben doodsbang dat ik nog een kindje op de wereld zet met een nog grotere hartafwijking of een andere afwijking..

Deel Deze Pagina