Wat vinden jullie hier van?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Starry, 17 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jeetje wat een lastige situatie!

Heel veel sterkte komende tijd vooral met je dochtertje en met de keuze die je verder wel of niet maakt!

Het is jou keuze en niemand kan en mag daar over oordelen..

Bedoel dit niet om discussie ofzo te veroorzaken maar denk dat het er niet toe doet hoe haar man wel of niet gereageerd heeft dat zijn verder onze zaken niet. Nogmaals niet bedoelt als discussie maar mijn mening :)

Fearfull vindt dit leuk.
  2. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Sorry @sweetdreams meestal blijf ik echt cool maar jij bent echt hopeloos. Er is echt iets mis met jou! Of je hormonen nemen een slag met jou of je bent gewoon zo. 'Deze' dame mag je ook gewoon citeren en aanspreken. En hoezo betichten? Dat was totaal iets anders als waar we het nu over hebben dus get real and get over it! Je weet dat je toen met je opmerking fout zat en nu probeer je je gelijk te halen in dit topic. Hoe sneu ben je! Ik laat het hierbij trouwens voordat je weer met aannames komt en discussies..

En @MamaTuttebel het is ook een normale vraag. Ik snap niet wat jij onder abnormaal vind maar goed. Ja het is toch ook nu momenteel niet van belang hoe haar man gereageerd heeft. Dat is iets van hun samen en volgens mij totaal ook niet relevant aangezien to het nu super moeilijk heeft! Dat is wat ik bedoelde en tja als het wat kort door de bocht over kwam excuses ik bedoelde er voor de rest niets verkeerds mee ;)

3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ben het met dat stukje helemaal eens!

Fearfull vindt dit leuk.
  4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    welke keuze je ook maaktbheel veel sterkte

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lief van je, echt waar! Maar ik wil geen hulp want ik wil niet door iemand/voor iemand mijn keuze laten beïnvloeden. Mijn beslissing staat vast en ergens hoop ik dat de natuur (vanwege het bruin verlies dat ik heb) zelf besluit dat het niet goed zit binnen in mijn lichaam.

bonita09 vindt dit leuk.
  6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Starry ik volg je topic al een tijdje, en wat een heftige periode maak je mee. Ik ben ook tegen abortus, maar ik begrijp je wel. Ik wens je veel sterkte kracht en wijsheid toe met je keuze die je maakt. En ook heel veel sterkte met je dochter gewenst.

7. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Lieve Starry,

Hele akelige situatie. Ik herken mijzelf erin. Behalve dan de heftige situatie va m je dochtertje.

Ik heb zelf voor deze keuze gestaan toen ik nog flink wat jonger was. Ik heb uiteindelik gekozen voor een cytotec behandeling om de zwangerschap af te breken. Ik wil je 1 ding meegeven. Laat je alsjeblieft door niets of niemand beïnvloeden in je keuze. Ook die instanties niet. Als je meer wilt weten van mijn ervaring mag je mij een berichtje sturen.

In ieder geval erg veel sterkte met je dochtertje en je keuze!♡

Thea23, Sam86 en Jolanda1986 vinden dit leuk.
  8. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik lees ook al vanaf het begin mee.
    Wij vrouwen zitten hier op een forum om te kletsen, steun te zoeken en een stukje informatie en herkenning.

Degene die zo anti abortus zijn... Asjeblieft hou op. De keus maken is al vreselijk genoeg!

To heel veel sterkte de komende tijd!

louan vindt dit leuk.
  9. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Geen dank ;)
    Wel zou ik je in dit gevak adviseren om het topic te laten sluiten. Je wilt niet beinvloed worden, maar hier komen mensen om een mening te geven (aangezien je hier in je topictitel ook specifiek naar vraagt).
    Heel veel sterkte nu ook met je dochtertje!

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Heel veel sterkte met alles @Starry :(
    Hopelijk gaat het snel beter met je dochtertje!

11. louan

louan Niet meer actief

Maar geen mening wel of geen abortus. Daar vraagt TS niet om.

12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Maar waar wordt precies een mening gegeven over voor ts wel of geen abortus? Ik lees reacties die hun ervaringen en keuzes aangeven en reacties die adviseren om er in ieder geval met iemand over te praten, niet om om te praten maar omdat ze al enorm veel op haar bord heeft liggen en ze ongeacht welke keuze ze maakt die ook moet verwerken en een plekje moet geven. Nergens dat haar keuze onjuist is of zou zijn.

Phoebe en Mammielove vinden dit leuk.
  13. louan

louan Niet meer actief

Ik ga hier voor de rest geen discussie over voeren. Ik interpreteer dat TS haar keuze al heeft gemaakt. Ik vind het overbodig haar te melden dat ze er goed over na moet denken. Ik denk dat zij dat al heeft gedaan en een weloverwogen keuze heeft gemaakt .

14. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Even voor de duidelijkheid ik denk ook dat ts een weloverwogen keuze heeft gemaakt, feit blijft wel dat ondanks een weloverwogen keuze met iemand of een instantie praten kan zorgen voor een betere verwerking. En dat gun ik haar ook, ook bij weloverwogen keuzes en beslissingen kan hulp en een persoon om mee te praten welkom zijn. Je hebt het nou eenmaal niet over welk merk boter je koopt.

15. louan

louan Niet meer actief

#115 louan, 20 mei 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2018
    Juist en eens. Hulp voor de verwerking maar niet voor de keuze. Want die staat voor TS al vast.

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.468
    28.884
    113
    Heel veel sterkte met je dochtertje TS! Wat een nachtmerrie, zoveel angst en onzekerheid.
    Ik kan me voorstellen dat je een zwangerschap niet aankunt op dit moment. Je klinkt vastberaden en dat is voldoende. Een overtijdsbehandeling is een recht, er is geen fout, je doet niets verkeerd.

Heel veel beterschap met jullie dochtertje. Blijf dicht bij elkaar, houdt je vast aan elkaar.

Bioluun vindt dit leuk.
  17. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Je klinkt ondanks alles als een sterke vrouw die met haar volle verstand een keuze heeft gemaakt. Ik wens je dan ook heel veel sterkte toe de komende tijd en hoop voor je dat je lichaam het zelf af zal stoten de komende dagen.

Heel veel sterkte met je kleine meid ♡

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gisterenavond (wel is waar na gemeenschap met mijn man) rood gespot en vanacht ook dus ik denk dat mijn lichaam zelf al bezig is. Ik doe morgen nog een test om even te kijken of deze ook af of op loopt om daarna eventueel nog de huisarts te bellen, voor mij is het goed zo als het zo zou gaan daar hoef ik verder ook niet met iemand over te praten.

Mijn man weet van niets en ga hem ook niets vertellen, wil hem hier verder niet mee belasten want we hebben gewoon grotere zorgen aan ons hoofd en ik kan dit prima alleen.

Ik ga sowieso dinsdag de huisarts bellen dat hij voor mij de ac moet gaan bestellen want dit mag gewoon niet nog een keer voorkomen.

Met mijn dochtertje gaat het naar omstandigheden goed maar ze ligt nog steeds in het ziekenhuis :( en dat is zwaar want het voelde zo fijn om eindelijk na al die maanden thuis compleet te zijn.

19. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Je komt over als een hele moedige, dappere vrouw starry.. Maar je kunt niet de hele wereld alleen op jouw schouders dragen. Pas je alsjeblieft ook goed op jezelf?

Heel veel sterkte met alles. Hopelijk is je dochtertje snel weer thuis

20. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.907
    2.400
    113
    Vrouw
    Wat een moeilijke keuze... maar in jouw situatie heel begrijpelijk! Sterkte met je dochtertje!

Deel Deze Pagina