Het bruin verlies heeft hier toch echt door gezet en is inmiddels echt rood. Ik heb nog voor de zekerheid een predictor eurly gedaan en er was bijna geen streep meer te zien. Ik ben dus echt ontzettend blij Jullie allemaal heel erg bedankt voor alle berichtjes en jullie eerlijkheid.
Ik ben blij voor je dat je lichaam dit voor je heeft opgelost. Heel veel sterkte met je kleine meid en ik hoop dat ze snel weer naar huis kan.
Wat fijn voor je TS dat het zo afloopt. Scheelt een hoop zorgen. Hopelijk mag jullie dochtertje snel weer mee naar huis!
Wat fijn dat het dan iig zo is opgelost ipv echt via een arts ofzo. Wens je heel veel sterkte met je dochtertje hopelijk gaat het snel beter dat ze weer mee naar huis mag en thuis mag blijven!
O wat ontzettend fijn voor je! Hoop dat het goed doorzet en je dit nu kunt afsluiten. Zodat je je volledig kan focussen op je kleine meid.
Klinkt toch wat raar haha maar ben blij voor je dat je het niet zelf hebt hoeven beëindigen! Heel veel sterkte met je kleine meisje! Hopelijk mag ze snel weer mee naar huis.