Wat vinden jullie hiervan? 1 maand oud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door demi123, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Er zijn al meer vergelijkbare topics hierover, maar meestal gaat het dan om wat oudere kindjes. Ik ben heel nieuwsgierig wat jullie van mijn dagschema (ongeveer) vinden en hoe jullie het doen.

Soms heb ik het idee dat ik maar gewoon wat doe...

5:00-06:00.... BV, daarna weer slapen.
    08:00............ BV, daarna nog eventjes slapen.
    09:00............ Verschonen, aankleden en daarna naar beneden.
    10:00............ Wandelen met Emma en de hond. (Emma slaapt dan altijd).
    11:00............ BV, daarna nog even op de arm en in de box.
    12:00............ Naar bedje.
    14:00............ Uit bed, verschonen en BV. Hierna nog even op de arm.
    14:30............ Wandelen met Emma en de hond.
    15:00............ Naar bed.
    17:00............ Uit bed, verschonen en BV. Hierna nog eventjes op de arm.
    17:30............ Wandelen met Emma en de hond.
    18:00............ Slapen in de kinderwagen en/of even in de box.
    20:00............ Verschonen en BV. Hierna nog eventjes op de arm en/of in de box.
    21:00............ Naar bed.
    22:00............ Uit bed, in bad, pyama aan. Vitamientjes geven.
    23:00............ Evt verschonen en BV. Hierna nog een half uurtje bij papa of mama zitten
    23:00............ Naar bed.

Dit is ons dagschema ongeveer. Vanaf dat Emma een week of 3 was ontstond dit een beetje vanzelf eigenlijk.

Emma gaat om de dag in bad, de dag dat ze niet in bad gaat slaapt ze gewoon door in bed tot ongeveer 22:30.

Nog een klein vraagje... Ik kan Emma na haar voeden absoluut niet meteen neerleggen anders spuugt ze alles er weer uit. Ik moet haar minimaal 30 tot 45 minuten nog omhoog houden ( dit op de arm of op het voedingskussen in de box). Hebben jullie kindjes dit ook?

Ik kijk uit naar jullie reacties :D

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ziet er prima uit.

Ik kan me herinneren dat we Mirre ook wel eventjes 'op' moesten houden na het voeden, wordt vanzelf (meestal na een maand of 3) minder.

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    LIjkt me een prima "schema", gewoon lekker naar je meisje kijken wat ze wil... wij hadden een soort gelijk schema alleen s nachts echt niet zo'n goede slaper ;) (nog steeds niet, afgelopen nachten 2 voedingen gegeven) Heerlijk dat jullie zo vaak naar buiten gaan!

Wat betreft dat spugen.. dat ken ik niet. Wellicht zit er dan misschien nog een boertje dwars?

4. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Inderdaad heerlijk zo vaak naar buiten :) Maja moet ook wel met ons hondje erbij. Emma vind het ook heerlijk! Zodra ik buiten sta slaapt ze al :D

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Buitenlucht is ook heel gezond :D ... en inderdaad was me niet eens opgevallen, wat een supernachten oooooooooh! Mirre slaapt pas sinds een week of 2 door *klopt af op houten tafel* ... echt zalig!

6. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Met de nachten hebben we het inderdaad erg getroffen! Alleen de eerste 2 nachten heeft ze veel gehuild. De eerste 2 weken moesten we haar om de 3 uur wakker maken om te voeden ( ze groeide niet genoeg). Ik denk dat ze anders meteen al had doorgeslapen.
    Ja daar hoor je me zeker niet over klagen :) :)

Deel Deze Pagina