uitslag door waarschijnlijk zeep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezelenpip1980, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    Onze dochtertje van nu 21 maand
    heeft veel last gehad van eczeem door kma haar eerste jaar ook hadden we zeep zonder parfum en andere spul erin ..

Nu ois ze zo goed als over de kma heen gegroeit en ook normale kinderzeep ging gewoon prima geen problemen mee ..
    Vanmorgen hebben we een zeep gebruikt die we ook wel eerder vorige weke hadden gebruikt vorige week nergens last van ...

NU vanmorgen niks geen uitslag ofzo en daarna wezen douchen
    vriend heeft haar dus gewassen met de zeep die we dus nu wel vaker gebruiken voor haar alleen niet veel later na de zeep zat ze dus onder de uitslag .

Net gebeld naar de hap want ze heeft er best wel jeuk aan ..
    Die zeggen dat ze wel iets hebben van een zalfje of tabletjes ervoor maar mag pas na 2 jaar .. Owkeee alleen hier schieten we dus niks mee op ze is nog geen 2 jaar ..

Ook kwam ze aan misschien 6e ziekte alleen lees dat het dan niet jeukt en onze dame heeft er wel last van ..

wat denken jullie als jullie de foto,s zien ik denk echt allergische reactie op de zeep ????

en hebben jullie tips wat we kunnen gebruiken voor haar dat het niet jeukt Vsm kan ze niet tegen

Bijgevoegde bestanden:

2. woezelenpip1980

10 okt 2011
    354
    0
    0
  3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier hielp sudocreme/zinkcreme smeren goed... Anne reageert bijna precies zo op de Zwitsalzeep met lavendel erin (of heeft toen we deze zeep gebruikten de 6e ziekte gehad).

4. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van 14 weken heeft dezelfde uitslag sinds eergisteren, alleen op de buik wat ik zo heb gezien. Nu heb ik gewassen met ander wasmiddel (maar Ik was al een tijdje met dit wasmiddel), ze is in badje geweest met zwitsal ecualyptus (ook eerder gebruikt), tussikind van vsm gebruikt (homeopatisch middeltje tegen hoesten) .... Iets anders kan ik niet bedenken....geen idee waar het van komt....gelukkig heeft mijn dochter er geen last van en volgens mij trekt het ook al iets weg....

5. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft dit ook! Op zijn borstkas en onderrug.
    Die tip van sudocreme smeren zal ik morgen is proberen. Anders ga ik naar de ha.

6. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hoi!
    Hebben dit paar weken gelegen ook gehad.
    Dacht ook dat het van de zeep kwam... Dus ff niet meer gebruikt en is weg gegaan.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou idd die zeep niet meer gebruiken en kijken of het dan over is, anders ook ander wasmiddel.

8. woezelenpip1980

10 okt 2011
    354
    0
    0
    de wasmiddel die gebruiken we eigenlijk al jaren dus lijkt me niet echt .. denk echt omdat het ook zo vlak na het douchen opeens was dat het echt daardoor kwam .. ..

Gisteren ook nog even met washandje gewassen op een plekje waar niks zat en kwam het ook snel dus de zeep gebruiken we voor haar niet meer toch maar weer over op parfum en para..... weet het even niet meer vrij zeep ..

Iemand misschien ook nog tips voor zonnebrand spul voor een kind van 21 maanden ????

9. Bibilicious

Bibilicious Nieuw lid

17 apr 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje kreeg ook ineens super schrale vlekjes over zijn hele huid, naar de dokter geweest en hij werd eerst elke dag gewassen met zwitsal en drie keer per week werden zijn haren gewassen. Nu mag ik 1x per week met zeep en shampoo van Neutral wassen en de rest vd dagen wel afspoelen in de douche maar geen zeep gebruiken. Nu is alles weg. Zonnebrand heb ik bij de apotheek gekocht (wel bijna 25,00 per fles) en daar krijgt ie geen vlekjes meer van

Deel Deze Pagina