Later naar bed dan normaal..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zonnetje23, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zaterdag vieren wij Sinterklaas bij mijn schoonouders.
    Nu gaat Fleur altijd rond 9 uur in bad dan een flesje en dan lekker naar bed. Nu zullen wij rond die tijd nog wel even bij mijn schoonouders zijn, maar verstoor ik zo niet hnaar ritme?
    Mijn schoonouders hebben wel een bedje en zal haar daar ook wel in gaan leggen maar als we dan naar huis gaan wordt ze natuurlijk wakker.( we wonen op een half uur afstand van mijn schoonouders) Zal ze dan zo weer verder slapen in haar eigen bedje?

Kan me er nu al druk om maken:p

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wij zijn al een aantal keer (1e keer bij 4 weken) weggeweest en hebben haar daar dan op bed gelegt. Toen we naar huis gingen pyama lekker aangelaten jasje aan dekentje en in de auto. Als we dan thuiskomen slaapt ze lekker weer verder in haar eigen bedje. Ook als we een uur hebben gereden (schoonouders wonen hier 1 uur rijden vandaan. Ze wordt meestal alleen even wakker bij haar jasje aantrekken en daarna valt ze als een blok weer in slaap. :)

Hopelijk gaat dat bij jullie ook zo.

3. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Toen Thirza zo oud was sliep ze ook gewoon weer net zo makkelijk verder.

4. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Onze zoon heeft vaak een klein beetje hulp nodig om weer in slaap te vallen als we 's avonds weg zijn geweest. Meestal is het voldoende om hem een klein flesje melk te geven en even naast z'n bedje te blijven zitten, zodat hij lekker in slaap kan vallen.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Er is maar één manier om er achter te komen: gewoon doen. Fleur is een baby en niet van suikergoed en één nachtje zal er echt niet voor zorgen dat haar hele ritme verstoord is. Laat je niet teveel beperken, ook niet met 'moeilijke' gedachten! Lekker doen, lekker blije ouders zijn dat is voor Fleur ook het beste ;)

PS: mijn kinderen zijn altijd braaf weer gaan slapen als we zo 'overlegden'.. ze zijn nu 18 maanden en dik 3!

6. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de antwoorden meiden!
    Het zal allemaal wel goed komen :D

En Cygnet2, bedankt voor je duidelijke antwoord hihi! Moet idd ook niet al te moeilijk doen.

7. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Inderdaad, in het begin ging het ook goed met onze kleine man. Hij sliep toch nog niet altijd door, dus was geen probleem als hij laat nog wakker werd door het in en uit de auto gaan. Nu vind ik het echter wel vervelend, hij heeft net zo'n lekker ritme, als we daarvan afwijken, merken we dat de volgende dag erg goed, is het me niet waard, want dat houdt voor mij in dat het voor hem niet goed is. Als hij weer wat ouder is, kunnen we dat wellicht weer gaan doen. schoonouders snappen dat niet helemaal, maar helaas, als ze willen dat we blijven eten, moet dat vroeg gebeuren. Tot nu toe vinden ze dat vervelend en eten we dus thuis. Ben benieuwd wat ze met de kerst zeggen... haha!

Maar voor jou dus: geen probleem van maken (hmm, makkelijk praten ;))

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Helemaal eens met Cygnet, je komt er achter door het gewoon uit te proberen. En blijf zelf relaxt want jouw spanning voelt ze aan. Hier ook nooit last mee gehad en als ze te wakker werden gaven we ze een flesje en sliepen dan weer verder.

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ons kindje werd altijd wel wakker, de ene keer kon ik hem zo thuis op bed leggen de andere keer hield ik hem een half uurtje op en sliep hij daarna verder. Of idd een slokje melk.
    Doe ik nu ook wel eens als hij slecht slaapt of wakker is geworden door een of ander..

10. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons heeft ze altijd een slaapzak aan waarmee ze in de autostoel kan, dus zo een opening in de slaapzak. Kan ze direct van bed, in de auto en weer in bed. Meestal geen probleem!

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier ook! Ideale dingen.. balen joh toen zoonlief te groot werd voor de slaapzak (en zichzelf te oud vond met 2 jaar....;))... Hij moet toch dan een jas aan en iets aan zijn voeten.. beetje gedoe maar ook dat lukt!

Deel Deze Pagina