Eindelijk zijn wij er ook uit: Voor een meisje wordt het Tatum Anna En voor een jongen Mees Martijn De tweede naam is in beide gevallen een vernoeming. Vind het moeilijk om het voor me te houden, en vond het daarom leuk om het hier alvast neer te zetten, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. groetjes luna
Leuk. Tatum is geen favoriet van mij en vind ik ook niet erg in de lijn met Mees maar de combinatie Tatum Anna vind ik wel leuk hoor. Prima namen lijkt me! Gefeliciteerd met je keuze en laat je niet van de wijs brengen door reacties hier. Het is jouw keuze en jij moet er achter staan!
Fijn dat jullie eruit zijn! Ik vond het ook moeilijk om voor me te houden, maar het is extra leuk om het dan na de geboorte alle reacties te horen!
Fijn dat jullie eruit zijn ! Wat me opvalt -weet niet of jullie daaraan gedacht hebben- is dat je met de meisjesnaam T.A. hebt straks, als voorletters. Ik weet niet of het belangrijk is of niet voor jullie, maar mogelijk krijg je een wat vreemde reeks zo met je achternaam erbij? (maar misschien ook wel helemaal niet hoor, alle van- of van de - namen, geven zowiezo al geen 'probleem') Ik vind Mees overigens echt erg leuk!