Nu heb ik nog iets via mp grrr! Ik heb vorige week geld overgemaakt naar een man van wie ik iets gekocht heb, m'n gegevens gegeven zodat die het op kan sturen, 3 dagen later nog geen pakketje, stuur ik een mailtje waar het blijft, zegt die gewoon maar even dat die in Frankrijk is en volgende week donderdag het op het postkantoor afgeeft
Dat is mooi lullig inderdaad, daar sta je ook niet op te wachten. Er zit dan niks anders op dan wachten denk ik...
Het komt bijna zelden voor dat ik zelf iets op MP aanbied. Meeste word hier doorgegeven binnen de vriendenkring. Wat ik zelf op MP afneem, haal ik allemaal uit de buurt. Of in ieder geval niet verder dan 10km rijden. Van die dooddoeners als "Als je niks te verbergen hebt..." krijg ik nog net geen uitslag van. Kheb niks te verbergen, maar ik leg ook me bankafschriften niet voor het raam. Zelfde principe. Privacy, ik hou daarvan. Ben er zelfs dikke vrienden mee.
Ik vraag ook wel eens of ik extra gegevens mag hebben, dan kan ik even googelen. En dat zeg ik dan ook gewoon, omdat ik niet opgelicht wil worden. Als mensen dat niet willen geven, dan houdt de koop op
Als jij geld overmaakt is het toch logisch dat ze je adres vraagt.. Anders kan ze het niet opsturen..
Sommige mensen.. en alleen op de wereld en overal sch**t aan hebben. Zo zie je maar weer. Echt lullig gewoon