je gaat me toch niet vertellen dat je echt van plan bent om je dochter een jongens naam te geven he? vind kik verschrikkelijk..snap dat soort namen echt niet.. nikki vind ik leuk!
Iedereen zo zijn eigen smaak he. Kiki vind ik niet zo leuk, had vroeger met paardrijden een paard dat Kiki heette...vandaar! Maar het wordt toch Niki hoor! Voelt goed, en volgens mij wordt het ook een echte Niki! hihi.
Niki is idd een mooie meisjesnaam! Kik vind ik ook niet mooi... Ik moet dan ook meteen aan die winkel in Duitsland denken...
Daan voor een meisje is toch niet zo raar? Komt oorspronkelijk van Daniëlle, maar iëlle is weggelaten net als bijv bij Sam(antha) of Chris(tine).
Ben niet zo van die namen zoasl Kik, maar ik denk dan ook eerder aan Kiki da vind ik dan wel weer gaan...
nou dan vind ik dat dan ook zo'n naam gekozen moet worden en afgekort naar daan ofzo maar als ik zie daan dan denk ik toch echt aan een jongen.. zelfde geld voor bobby of chris
Naja.. ieder zijn eigen smaak gelukkig anders heten de kinderen allemaal het zelfde... en chris of daan vinden wij wel kunnen voor een meisje.. maargoed ieder zijn mening..
Ik vind het ook wel erg leuke namen hoor! Bobby heb ik ook in mijn hoofd gehad en Sam ook! Inderdaad, gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Stel je voor dat we allemaal Jantine heten ofzo!
Klopt! Dat is mijn zoon! hahaha... ik vind het natuurlijk een heel leuke naam. Stond wel een beetje raar te kijken toen er ook een meisje "kick" werd genoemd. Kick is tenslotte een afkorting van Cornelis.. maar goed, zou ook Cornelia kunnen zijn Een lieve vriendin van mij heet Kiki.. hartstikke leuke naam! Nikki(e) vind ik zelf niet zo leuk (ken twee meisjes die zo heten. Kinderen van vriendinnen)