Ik heb drie namen wat eigelijk verwerkt moet worden naar een naam, (eventueel 2)...Wij willen dit als 2e naam gebruiken... Nu kom ik zelf niet verder dan Dian, dit is dan met mijn moeders en schoonmoeders naam er in, maar ik mis dan nog mijn schoonzus..wie heeft er een idee... : Het gaat om de namen: Anja, Dineke en Petra... Bedankt vast meiden voor jullie hulp
He Chieffe , er stelt iemand hier een serieuze vraag , beetje flauw als je dan zo reageert , sorry hoor ! reageer dan niet ..
Ik vind aniek wel erg leuk...ook wel eigelijk als roepnaam..(ga hem even voordragen aan manlief) maar diantra is wel mooi als vernoeming...Bedankt!
Hihi ik vind sommige dingen eerlijk gezegd ook ver gezocht... In namen waar alleen een a staat lees ik geen pertra? Ik vond het oorspronkelijke Dian nog het beste, misschien toch 2 namen ervan maken?
Hij is misschien wat bij elkaar geraapt, maar ik dacht meteen aan Anera. Dan heb je ze ook nog op volgorde die je zelf noemde.
Ik zou toch voor twee namen gaan. Anders wordt het zo'n zelfverzonnen naam of een vernoeming wat je geen vernoeming kan noemen. En Petra is een lastige naam om te vernoemen. Bijvoorbeeld: Andine Petra Peterine Annedien Petra Anike Pfff... moeilijk hoor . Succes met je keuze!
Ik zou denk ik ook voor 2 namen gaan, of bijv. alleen 2 van de 3 vernoemen. Wat dacht je van Dinja? (samentrekking Anja en Dineke) Ik krijk hier niets verzonnen op Petra.
ow ik hou van combi's (namen van onze dochters zijn ook combi's) maar als ik jou combi zie is het simpel anja, Dineke en petra Jadira!