en wat voor tekst/gedicht heb je voor je kindje in het geboortekaartje? in mijn eigen geboortekaartje stond iets van : wat ooievaar? Niks ooievaar.... gewoon jeweetwel... en toen werd ik geboren... en in die van mn dochter stond : Zo blij als een kind in een pretpark, zijn wij met de geboorte van onze dochter. (aangezien ze een pretpark baby is )
tekst was erg ouderwets, maar kaartje zelf erg modern voor die tijd..... (1976) met foto's van mij en mijn broer. " Lang gewacht, Stil gezwegen Maar uiteindelijk hebben papa en mama toch hun zin gekregen ik ben geboren op 5 december om... enz Mijn broertje F.... is al 2 jaar! "
ppff dan zou ik even moeten zoeken in mijn fotoboek (ben nu niet thuis, zal nog eens zoeken) bij mijn dochter stond erop: het gebeurde in een wip, papa moest weer naar het schip, maar was gelukkig op tijd thuis, voor de geboorte van zijn kleine muis. (vriend zit op de grote vaart en is 3maanden weg en 3maanden thuis.) we hebben erg veel leuke reacties op het kaartje gehad. mensen moesten er erg om lachen. (ben nu al aan het zoeken voor de volgende)
Hoera bij ons is het feest Want de ooievaar is geweest En weet je wat hij bracht een dochter, had ik nooit gedacht Zij is gelukkig gezond en weegt ruim 6 pond euhm........... ik weet het verders niet meer ?? hij was nog heel lang Wilt u vingertjes en teentjes komen tellen dan graag van tevoren even bellen Euhmm.... vanaaf even kijken
Op mijn kaartje stond: Na negen maanden zwerven kon ik mezelf niet langer verbergen. Langer had ik geen geduld en heb op .....(datum) mijn wiegje gevuld. Ook wil ik nog even laten weten dat ik .....(naam) zal gaan heten.
Op die van mij stond Twee blauwe oogjes, een nieuw gezicht. Vandaag zag onze dochter het levenslicht. Wat een vreugde geeft dit nieuwe leven. Die wij de namen E... M... Hebben gegeven. (Heb alleen bruine ogen.. maar dat wisten ze toen nog niet haha)