Kan je temp elke maand verschillend zijn?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Laurise, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Mijn temp is lager dan de vorige maand op deze begin dagen. Verschilt je temp dus per maand? Of heb je toch wel een standaard temperatuur van jezelf? Als je zin hebt, kun je mijn twee kaartjes bekijken.

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Als je de gemiddelde temperatuur neemt, zou ie ongeveer hetzelfde moeten zijn als je op dezelfde tijden tempt. Natuurlijk schommelt je temp altijd een beetje en het kan zijn dat ie een maand net anders schommelt.

Bij jou komt ie gemiddeld op 36.9, en dat had je de vorige ronde ook, dus ik vind je temp niet heel erg afwijken hoor!

Wat ben je trouwens warm! Mijn pre-ei temp was 36.4!

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Oke dank je! Ja he dat vind ik ook haha terwijl ik altijd hele koude voeten heb! Vorige kaartje vond ik dat helemaal vandaar dat ik hem voor mij doen nu laag vindt. Ja ik temp altijd om 7 uur 's morgens, 36,9 is prima en overdag komt er nog 0,5 bij toch haha wat een warmbloedig persoon. 37,4!

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Haha dat heb ik dus ook! Voor mijn ei zit ik gemiddeld op 36,8 en na mijn ei 37,0 of hoger. Ik heb ook altijd hele erge koude voeten en handen terwijl ik het zelf altijd heel erg warm heb.

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahah ja dat herken ik, koude handen, koude voeten maar wel natte oksels haha

6. Tinkerbel80

Ja die oksels hahaha vreselijk! ik loop in de winter vaak gewoon in een t-shirtje. Staan mensen, die dik ingepakt zijn, me heel raar aan te kijken. Ja ik ben gewoon een heel warmbloedig persoon, lol

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

Haha jaaa dat wordt nog wat als ik straks zwanger ben, nog hogere temp haha. Ja inderdaad, bij mij liggen er geen koltruien in de kast! In de winter wel lange mouwen maar gewoon een dun t-shirt.

8. Tinkerbel80

Nou zet je maar schrap haha ik had me een partij last van opvliegers tijdens mijn zwangerschap! Niet normaal gewoon. Vooral 's nachts.

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

Laat maar komen, ik zou op dit moment wel alles willen als ik maar zwanger ben!

10. Tinkerbel80

Ja natuurlijk, dat snap ik hoor. Bij ons heeft het ook enige tijd geduurd voordat ons wonder er was. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn en blijven.

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

Dank je! Hoelang hebben jullie erover gedaan?

Deel Deze Pagina