Misschien een hele stomme vraag hoog, maar blijft de temperatuur tijdens de zwangerschap net zo hoog als na je eisprong??? of zakt die weer naar beneden..
hij kan wel iets zakken maar hij blijft hoger dan voor je ei bij de meeste is dit rond 37 maar ik zie ook kaartjes dat ze zwanger zijn met 36,8 of zo maar altijd hoger dan voor ei
dit is die van gister middag als je je computerscherm vergroot zie je het beter rechts onderin met dat 100% dingetje
Hmmm zo'n test heb ik nog nooit gezien dus weet ik niet waar ik moet kijken haha. Misschien kan mamaprinses er iets mee..?
Hallo, Zouden jullie eens naar mijn temp kaartje willen kijken want volgens FF heb ik dus afgelopen zaterdag mijn ei gehad. Ik vind dit nogal vreemd want mijn laatste ongi dag was 30 april, kan de eisprong dan al zo snel komen? Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven groetjes
volgens mij is het wel mogenlijk, maar dat weet ik niet zeker, je zou even een dag of 2 moeten afwachten wat je temp doet, dan weet je het pas zeker waarom is je temp van CD 13 niet betrouwbaar als ik vragen mag?
Volgens mij kan ik je feliciteren staartje...??? Anders moet je even een CB doen die digitaal zegt ZWANGER of NIET ZWANGER dan hoef je niet naar het staafje te turen. Wherona: ja hoor dat kan wel, maar zoals mamaprinses als zegt, je moet even de andere dagen afwachten, als hij hoog blijft is dat je eisprong geweest en tja een uur later tempen dan is je temp niet echt betrouwbaar meer...