haaiiii ik moet zo weg, , , maar zie net op nu.nl staan dat er noodweer op komst is , en dat het KNMI afraad om de weg op te gaan! Al mensen hier last van?????? of valt het mee.. zie wel aardig wat buien op buienradar.nl
Ik ben vanmorgen 2 x gedoucht 1 x onder de douche en 1 keer toen ik de hond ging uitlaten Het onweerde hier wat en ik dacht: even gauw de hond uitlaten voordat de bui losbarst en vlak voordat ik thuis was barstte de bui los! Heeft maar eventjes geduurd maar aan de lucht te zien komt er nog heel wat meer!
ik werdt vanochtend gewekt door een paar klappen onweer niet te geloven daarna een regen jeetje mina heb de ramen maar even dicht gedaan alles werdt nat.. straks komt er nog een deel aan ziet er niet best uit
Er komt heeeel wat aan ja, er is weer een weeralarm afgekondigd. Weet niet waar in het gooi je woont maar bij het mediapark gaat het al hard tekeer.
Wordt hier in Gouda al aardig donker. Zag op buienrader dat we rond 11 uur er middenin zitten, Blehh!!
Hier (omg arnhem) is het nog volop zomerweer. Windstil... Als ik naar buiten kijk kan ik me niet voorstellen dat er noodweer aankomt.
hier in rotterdam alexanders is het erg donker en in de verte hoor je het donderen. Verder nog niets aan de hand
ik woon een eind bij je vandaan, maar met noodweer is nl niet zo groot he?? Moet je ver, kijk ik moet ook even boodschappen gaan doen dat doe ik ook gewoon natuurlijk. Maar heel ver rijden zie ik met zulke regen toch al niet zitten. Het gaat hier al hard te keer, en volgens mij komt er heel wat aan.
tja, ik moet vanmiddag werken van 13-17 en daarna de kinderen ophalen bij kdv met de auto. maar vriendlief moet vanuit zwolle komen met de fiets, hij is zowiezo van 17 tot 18.15 uur in de openlucht.
Ik zit hier nog in bikini Mijn zoontje speelt in zijn zwembroek in de tuin, dus hier nog niets aan de hand, al is er wel bewolking..........
woon vlak bij jou maar hebben jullie vanochtend helemaal niets gehad? zal het dan een plaatselijk buitje zijn geweest
Hier is het net voorbij.. was wel ff hefitg met veel wind, onweer dichtbij en harde buien maar is nu na anderhalf uur weg. Ik woon in het zuidwesten