Help help help Ik heb van die vieze kleine veelpootjes in mijn keuken Wie heeft er tips om ze weg te krijgen en te houden? Mijn aanrecht is het grootste slachtveld (logisch aangezien daar eten gemaakt word) maar die word nu 10x per dag gepoetst Ik kan niet vinden waar ze vandaan komen dus het nest uitmoorden is geen optie Wie oh wie helpt ons
Wij wonen op een flat en hadden ondanks dat ook heeel veeel last van mieren! Mn vriend dacht al dat die gevonden had waar ze binnenkwamen en dat dus helemaal dicht gekit maar na 2 dagen waren ze er zo weer! Uiteindelijk hebben we 2 van die simpele mierenlokdoosjes gekocht, een op het aanrecht en een achter de vuilnisbak zodat onze dochter er nooit bij in de buurt kan komen en na een paar dagen waren ze allemaal weg! Heb de lokdoosjes ook weg gehaald en heb ze tot nu toe nog niet weer gezien, gelukkig!
Dat spul wat in dat lokdoosje zit nemen ze trouwends ook zelf mee naar hun nest, en zo roeien ze dus zelf hun nest uit..
welke doosjes heb je gebruikt dan? ik heb van die groene doosjes staan maar daar lopen ze gewoon langs
Je hebt van die spuitbussen ! Die spuit je buiten op de deurpost waar ze binnenkomen en echt je bent er vanaf. Ik had ook alles geprobeerd. Van lokdoosjes, tot glassex, nootmuskaat en de stofzuiger erop. Niks hielp, alleen die spuitbus.
het probleem is alleen dat ik niet weet waar ze binnenkomen ik zie geen spoor langs de deur lopen het lijkt wel of ze achter het aanrecht vandaan komen
Je kunt ook tussen de voegen van de aanrecht spuiten. Maar dan moet je oppassen dat je geen etenswaar op de aanrecht hebt liggen.
Wij hadden ook deze week opeens mieren lopen in de wc/bij de voordeur, we hebben 2 mierenlokdoosjes geplaatst van de Kruidvat en nu zijn ze weg! Succes met het uitroeien!
Ik heb van wie witte doosjes gekocht bij de action, verkopen ze per 2. T eerste half uur bleven ze er een beetje voor en om heen lopen maar na een half uur kropen de eerste miertjes er in en de volgende dag had ik al n stuk minder last van de mieren waarna ze met een paar dagen helemaal weg waren.