wat vinden jullie hiervan??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik vind het een beetje apart, zeker als je kijkt naar de hoeveelheid kids die dan zouden komen maar goed 1 van ons 2 zou wel gaan dan ik ga geen oppas regelen.

2. tulip

tulip Niet meer actief

ja s avonds ben ik dat ook wel gewend hoor. Gelukkig mogen wij bij de meeste adressen ons meisje wel gewoon boven op bed leggen.

Ik zie wel dat de meningen verdeeld zijn.;)

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Als er 's middags een simpel verjaardagsfeestje zou zijn en kinderen zouden expliciet niet worden uitgenodigd, zou ik in ieder geval minder moeite doen om te komen. In het geval van een goede vriendin zou ik denk ik nog wel gaan, maar verder zou ik het denk ik aan me voorbij laten gaan. Waarom ergens moeite voor doen als de kinderen niet mee mogen? Terwijl dat prima kan? Mwah, dat blijf ik net zo lief thuis. ;)

Toevallig vandaag nog een uitnodiging voor een housewarming gehad, beginnend om 20.00 uur. En mijn vriendin heeft juist expliciet de kinderen wel uitgenodigd (ze heeft zelf geen kinderen en ik ben haar enige vriendin die kinderen heeft). :D Niet dat ik ze mee neem, want dan liggen ze al in dromenland. ;)

4. tulip

tulip Niet meer actief

lief van haar, maar dan neem ik ons meisje idd ook niet mee. Die gaat om 19.00 uur naar bed.

Deel Deze Pagina