hoi dames zal het kort houden ik maak dus een zwangerschapsalbum zoals ik bij men dochtertje gedaan heb en de voorpagina is dan een buikfoto met gedichtje wat vinden jullie van dit ?
Het kunnen de hormonen zijn, maar ik denk zeker de mooie tekst van het gedichtje! Zit te huilen achter de computer! Zo lief! Leuk dat je dat maakt! Wat ben je nog laat op! Ik lag gisteren (met boek) al om negen uur op bed Was overigens wel vroeg op.
Heel leuk. Maar misschien leuker als je je foto minder inzoomt. Zodat je hoofd er ook op staat..? En ik zou niet schrijven: MAAR ook van je zusje krijg je een kusje maar: EN ook vanje zusje Maar dat is persoonlijk. Vindt het een mooi gedicht..!
Vind 'm ook erg mooi! Uitzoomen zodat je hoofd erop staat zou ik niet doen persoonlijk, omdat het nu zo'n beetje je kindje is dat eigenlijk op de foto staat! Wel zou je rechts nog iets meer ruimte kunnen nemen, zodat je hand er helemaal op staat? Mooi hoor! Begin meteen te denken aan het album wat ik nog moet maken Slim van je om daar tijdens de zwangerschap al mee te beginnen!
hihi ik maak er twee - zwangerschapsalbum met buikfotos en echos - kinder album met de fotos van baby en peuter ja als ik de foto net iets groter maak dat men hand er ook op staat staat men sm er bij op
Hi mama van Amarylli, Ook ik ben helemaal onder de indruk, erg mooi en het idee vind ik ook erg leuk! Tekst is prachtig, check alleen even die komma voor papa. Je foto - ik zag het origineel bij de outfits - is met photoshop echt heel makkelijk / snel bij te werken zodat de achtergrond helemaal donker is en je dus wel je hele hand kan laten zien, als je dit graag wilt stuur me even een PB - is echt waar een hele kleine moeite! Groetjes!