Aangezien onze geplande low-budget bruiloft wist ik nog niet zeker of ik wel een echt trouwjurk wilde... vandaag wezen kijken met mama in een hele grote bruidswinkel en jullie geloven het vast niet.... een nieuwe, prachtige roomwitte trouwjurk gekocht die eerst 1000,- kostte.... en nu..... 49,- ! Kan alleen maar glimlachen ben zo blij!
WOW! Dat is pas een koopje! Dan voel je je nu vast heel rijk! Fijn dat je zo goed geslaagd bent! Daar koop je nog niet eens bwv iets leuks voor bij C & A Mirre
Wat fijn voor je ! En das echt geen geld ! Ik was veel meer kwijt, en moet nog wachten tot 18 mei, ben zoooo benieuwd wat mijn mannetje ervan vind... Liefs elfje
wooww! gaaf man! Hoe krijg je dat voor elkaar.. vertel! hier ook toekomsige trouwplanne.. maar na de geboorte!
Wow! Ik was iets meer kwijt, mijn moeder heeft hem zelf gemaakt dus we moesten de stof kopen maar voor 49 euro kan zelf zij hem niet maken.
Echt goedkoop he! Maar mag de foto er nog niet op zetten van mijn moeder... want het is nog een verassing. wilde hem wel aan mn vriend laten zien maar dat wil ie niet hij zegt dat dat ongeluk brengt... Iig is het bovenaan met kant en dan 3 lagen in verschillende lengtes tot op de grond... Echt heel mooi. Na de trouwdag zet ik hem er meteen op! En idd zelfs gewone kleding had ik er niet voor kunnen kopen... omgerekend 95 % korting! @ anouk ja hoor ik wil best mee hihi... Dus voor iedereen die een jurk zoekt en voor super prijzen... 'De Bruidstuin' in Elburg (veluwe)... ze hadden echt wel een paar honderd nieuwe jurken voor 49 of 99 euro...! en super uitgebreide vriendelijke service
Als ik in de buurt zou wonen zou ik er zelfs heengaan voor die prijzen! Leuk voor in het weekend om even aan te doen! Lekker voor de tv, of ehhh...even dansen voor de spiegel, hehehe...Ook al ben ik al getrouwd....
@ ranate: ja idd, je zou het bijna doen! hihi Ben er echt blij mee, kan bijna niet geloven dat ik zoiets tofs heb gevonden voor zo weinig geld! Het past perfect in ons plaatje! Maar die winkel is echt een super goeie tip, als je een beetje in de buurt woont.
Wow, wat super Female! Ben blij dat je zo'n enorme meevaller hebt! (Hoe gaat het nu verder met je, zie je nauwelijks meer bij de mei-mama's?)
Gaaf, heel erg veel geluk! Die van mij 995,- Wel ietsje duurder hè ;P Maar ook super mooi. Leuk is dat hè, en nu jezelf niet verpraten erover, lekker spannend houden voor je mannetje en gasten. Ik heb zelf een paar mensen meegenomen bij het uitzoeken en passen, telkens anderen, zodat ik wel wat mensen heb met wie ik erover kan praten, maar verder zeg ik niks tegen niemand
Wauw... helemaal geweldig! Wij gaan op 30 maart geregistreerd partnerschap aan. Voor mij bijna hetzelfde als trouwen! Ook is het voor ons low-budget, maar ik wil ook wel graag een leuke jurk o.i.d. (rok ofzo). We moeten nog ff goed op zoek! Heel veel geluk en geniet maar lekker van de voorpret en je mooie jurk! Liefs Elma
Vandaag zijn wij in ondertrouw gegaan! Het is officieel, ZATERDAG 31 MAART 2007 om 11.45 uur gaan we écht TROUWEN! We zijn nu al blij @ freewilly het is idd moeilijk om niks te verklappen. eerst tilde ik er niet zo zwaar aan en wilde hem gewoon aan vriend laten zien. maar dat wil ie absoluut niet! nu kan ik er dus echt alleen met mama over hebben Trouwens: veel plezier vast, jouw dag komt dichtbij! @ lma: echt mega jammer dat je niet in de buurt van die zaak woont. want het is écht een aanrader! Ze hadden wel een paar honderd jurken voor 49 of 99 euro. zou je daar niet een keertje voor kunnen rijden? denk dat je het er nog makkelijk uithaalt met zo'n jurk... succes! @tamar: we hebben vandaag de datum officieel vastgelegd: 31 maart. daarna ga ik zeker de foto's plaatsen!