Wat vinden jullie hiervan ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Woefje85, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is ook waar ik aan dacht. Misschien willen ze zelf al heel lang kinderen, en wil het maar niet lukken. Dat het zeer doet om te komen kijken, maar ze de vruchtbaarheidsproblemen niet aan de grote klok willen hangen.

En als dit er niet achter zit, dan is het idd wel raar, En zou dan ook niet graag naar zijn feestje gaan.

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Volgens mij zijn ze niet bezig met kids.. Maar wie ben ik... ;)

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou mijn keuze om wel of niet te gaan helemaal af laten hangen van mijn relatie met die jongen en hoe dat dat voelt, helemaal los van wat hij wel of niet geeft gedaan.

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nee!
    Als mensen geen interesse hebben in mijn kinderen heb ik t ook niet in hun, DAAG!

En ik heb in de 4 jaar tijd met mijn "problemen", nog nooit een kraamvisite overgeslagen.
    Kunnen die mensen, en dat kindje toch niks aan doen?
    Ik heb wat afgejankt als ik was geweest, maar niet gaan, dat zou nooit in me op komen!

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb ook wel eens een kraamvisite overgeslagen... Was vlak na mijn eigen bevalling. Toen moest zij nog een paar weken. Zij hadden wel een kaartje gestuurd, maar hebben niet gebeld voor een afspraak of zo. Toen hun kleine geboren was, had ik geen zin om bij hun op kraamvisite te komen. Wel een kaartje gestuurd. :D

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zou niet zijn gegaan

hij geen moeite gedaan voor jullie mooi wonder
    dus waarom jullie wel voor hem ;)

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee zou niet gaan

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik zou wel gaan.. het is een man, denk dat dat heel anders is als vrouwen en het mannen gewoon weg niet interesseren..

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik zou wel gaan gewoon om afscheid te nemen van hem maar ook als zijnde een "einde" van een vriendschap.

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wat wil die vriendin? Is haar grens bereikt? Is het nog te herstellen? Wil ze er wel heen of heeft ze er echt geen behoefte aan. Ik kan het zo als buitenstaander echt niet beoordelen. In mijn eigen leven probeer ik bij dit soort situaties heel erg vanuit mezelf te reageren, en niet op basis van regeltjes of normen. Het voelt goed of niet. De een kan ver gaan, de ander niet. Kortom, super subjectief en ik heb dus geen ander antwoord dan dat ze vanuit haar eigen behoefte moet reageren. (en dus niet vanuit wrok, schaamte, schuldgevoel, verplichting, oid.)

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik denk dat het antwoordt op deze vraag niet zo moeilijk is als het lijkt.
    Vraag haar eens of ze er spijt van zou kunnen krijgen als ze niet gaat. Is het antwoordt JA, dan moet ze zeker gaan. Is het antwoordt NEE, dan is het einde vriendschap en ga je niet.
    Op deze manier houd je het bij jezelf en hoef je je nooit schuldig te voelen achteraf.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nee ik niet. Ik snap best dat mannen daar anders in zijn maar zelfs na een jaar...wat ook best belangrijk is niet komen!? Nee sorry..denk het niet.

13. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik zou niet gaan..

een vriendin van mij is niet op kraamvisite gekomen (hij is nu bijna een jaar). en laatst is ze getrouwd,,.. ik ben wel uitgenodigd maar niet gegaan.. nog niet eens de moeite nemen om nieuw leven te vieren.. dan ga ik ook niet lekker vieren dat ze getrouwd is !!

14. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik zou wel gaan, als ik gewoon goed met iemand kan opschieten, leg ik dit soort dingen niet zo in de weegschaal. Ik heb een vriendin die niet zo bijzonder attent is met kaartjes en bezoekjes, maar met andere dingen gaat ze weer voor je door het vuur.

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

Hier hetzelfde; beste vriend altijd een kaartje gestuurd mbt verhuizing of verjaardag of kerst en vaak genoeg benadert om eens een keer weer af te spreken, werd altijd de boot afgehouden.
    ik heb toen nog een geboortekaartje van Collin gestuurd, niks meer gehoord. terwijl zijn ouders wel netjes even geweest zijn (was maar een half uurtje, maar gaat om het idee) zelfs een bedankje voor een verjaardags sms kan er niet eens meer van zogenaamde beste vriend af, ik was er gelijk klaar mee!

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Die vriendin is eigenlijk (als ik mag oordelen) heel verdrietig dat hij nooit is geweest... En eigenlijk omdat hij nooit is geweest bij hun dochter ze ook geen afscheidsetentje voor hem wil organiseren en aanwezig zijn.

Ik heb haar zelf gezegd dat ze ook moet doen wat goed voelt... Kan er zelf niet goed over oordelen! Als ik het zo hoor zou ik zeggen niet gaan, maar als je hoort dat de vriendschap al vanaf basisschool is en verwatert sinds er relaties in het spel zijn, zou ik wel gaan.. Gewoon ter afscheid en laten zie dat ik er wel ben voor mijn vrienden ;) (en gewoon lekker over die kleine lullen :p).
    En als het met echt dwars zat zal ik het tegen hem zeggen... Maar communicatie is blijkbaar moeilijk............

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Vind ik ook een goeie! Zal het haar eens voorleggen! ;)

18. ecl

ecl Niet meer actief

Ben ik het helemaal mee eens!

19. ecl

ecl Niet meer actief

Moet zeggen dat ik trouwens ook niet zo van de 'doet hij het niet, dan doe ik het ook niet' ben.
    Ik hecht trouwens ook niet zoveel waarden aan kraambezoek. Het is leuk als iemand komt maar vindt het geen 'must'.

Deel Deze Pagina