Ik ben geloof ik de enige persoon in heel NL die nog nooit naar GTST heeft gekeken en ik wist dus ook niet dat daar een Lorena in zat. Eigenlijk vind ik het een beetje ouwelijke naam. Loretta, Lorena, Lorelei. De associatie met ordinair heb ik niet zo. Maar als jij het een mooie naam vindt, dan hou je 'm toch gewoon op je lijstje?
Ik kijk ook niet naar GTST, dus die associatie heb ik niet. Maar ik vind het gewoon niet zo'n leuke naam. Het klinkt een beetje Spaans ofzo en dat vind, als je niet Spaans / buitenlands bent in NL al snel ordinair.
Rena en Lena vind ik verschrikkelijk, sorry. Elena vind ik prachtig, alleen lijkt dat heel veel op mijn eigen naam. Bedankt voor het meedenken!
ik had een lorena in de klas, een blond, lief meisje. Ze is nu 14 en is nog zo. Leuke naam en past goed bij je andere kinderen.
Vind het sowieso geen leuek naam en als ik idd denk aan een Lorena dan denk ik aan Lorena van gtst en dat vind ik echt een %^*%$$%$ wijf.
Bedankt allemaal, voor jullie mening. De meningen zijn aardig verdeeld zie ik. Elijfay en Isabel Olivia, jullie ook bedankt voor jullie suggesties. Ik vind Lor(r)aine juist weer minder mooi dan Lorena. Ik heb juist meer met de Latijnse schrijfwijze dan met de Engelse.