wat vinden jullie hiervan?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door naadje53, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Nou, ik heb dit vanmorgen op de belgische zender gekeken en ik meen dat ze ook erbij vermelden dat die in dat klooster ook aupairs ( of hoe je dat ook schrijft) zijn voor kinderen daar in de buurt,,..

2. ikwordmamma

1 aug 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belachelijk!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Protest wegens vrijlating ex Dutroux

De mogelijke komst van Michelle Martin, de ex-vrouw van kinderverkrachter en moordenaar Marc Dutroux, houdt de gemoederen in Malonne, een deelgemeente van Namen, flink bezig. De aanwezigheid van de politie is woensdag versterkt en komende dagen zijn er mogelijk protestacties.
    De burgemeester van Namen zei dat er sprake is van ,,toerisme van slecht allooi'' en heeft daarom onder meer ook de hondenbrigade opgetrommeld.

In de nacht van dinsdag op woensdag zijn de muren van het klooster waar Martin na haar vrijlating haar intrek zal nemen, beklad met anti-Martinleuzen. Dinsdag al gaven boze buurtbewoners brieven af bij het klooster en was er een spontaan protest voor de deur.
    Martin werd in 1996 aangehouden en in 2004 veroordeeld tot 30 jaar cel voor medeplichtigheid aan de moorden op vier meisjes. De 52-jarige vrouw probeert al langere tijd vrij te komen. Zij maakte gebruik van de wettelijke mogelijkheid tot vervroegde vrijlating na het uitzitten van een derde van de straf.
    Dinsdag oordeelde een speciale rechtbank in Mons (Bergen) dat Martin vrij mag komen. Tegen dit besluit is beroep aangetekend. Tot de behandeling hiervan, die uiterlijk binnen 30 dagen afgerond moet zijn, blijft Martin vastzitten.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Het is toch te belachelijk voor woorden dat dit kan. Laat haar gewoon de volle 30 jaar uitzitten. Ze zit er niet voor het jatten van een pakje kauwgom. Ik snap echt niet dat je na 1 3e van de straf kans hebt op vervroegde vrijlating.

5. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

En ik vind het al erg dat je in Nederland na het uitzitten van 2/3 van je straf vervroegd vrij komt. Zeker bij zulke misdaden.
    Arme slachtoffers. Zij hebben levenslang en deze vrouw kan na een korte tijd alweer de cel uit.

6. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het geheel met bovenstaande reacties eens.
    Belachelijk dat ze vrij komt!

Maar laten we niet vergeten dat zij niet de enige is helaas op deze aardkloot die tot zulke dingen in staat is.
    Het is te vreselijk voor woorden, maar dat zij in herhaling zal treden denk ik niet. Denk dat we nu bang moeten zijn voor de nieuwe moordenaars en al het gespuis wat rondloopt! :(
    Dat zijn er helaas veel te veel en meer dan dat er opgesloten zitten....

7. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

heb je in belgie trouwens geen verklaring van goed gedrag nodig om met kinderen te mogen werken?

8. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Nee als marc dutroux vrijkomt moet je HEM met een handboei vastmaken een een paal en dan de sleutel weggooien:p Dat wordt dan echt een levende boksbal haha.

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Dit staat op wikipedia

Martin was op de hoogte van de ontvoering van de zes meisjes. Toen Dutroux van december 1995 tot maart 1996 gevangen zat wist zij dat Julie en Mélissa maandenlang in een kleine, onverwarmde kelder van Dutroux' huis in Marcinelle opgesloten zaten. Ze deed echter niets en de meisjes stierven van ontbering.

Nou wat mij betreft mogen ze haar gewoon in de cel laten zonder eten en drinken of buiten aan haar lot overlaten. Ze wist gewoon dat haar man in de gevangenis zat en dus niks kon doen en nog steeds belde ze de politie niet of gaf de meisjes te eten. Wat lijkt mij het een verschrikkelijk idee voor die ouders dat dit mens die verantwoordelijk is voor de dood van 2 meisjes gewoon weer op vrije voeten kan komen.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

door dit nieuws schaam ik me weer dat ik belg ben.

ik vind het verschrikkelijk!

van mij mag ze vrijkomen, maar laat haar dan vrij midden op een plein in brussel of andere stad in belgie, dan mag ze van mij vrijkomen maar op deze manier? met alle bescherming? nee dit is echt een schande om over die nonnen nog maar te zwijgen,...

Deel Deze Pagina