Poppenwagen en pop

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fairy2011, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hallo,

Volgende maand is onze dochter jarig dus we denken al druk na over haar verjaardag. Nu lees ik dat veel mensen hun kind een pop en poppenwagen geven, dit lijkt ons een leuk idee om te vragen aan opa en oma. Nu zijn er alleen zo ontzettend veel poppen en poppenwagens :$.

Welke heeft jullie kindje en speelt ze er veel mee?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een simpele poppenbuggy van intertoys en een simpele babyborn pop, was vorig jaar in de aanbieding bij de kruidvat en volgens mij stonden ze er nu weer.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    E.heeft een baby born pop en heb een Houten poppenwagen. Gewoon google op Houten poppenwagen :)

4. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Mijn dochter kreeg voor haar 1e verjaardag de baby born pop en een houten poppenwagen van janod. en had er ook nog een dekbedovertrekje bij gehaald. echt super schattig. en ze loopt heel vaak acher haar poppenwagen:)

linkje naar de poppenwagen bol.com | Janod Poppenwagen Framboisine, Janod | Speelgoed

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier hebben we voor sinterklaas al een Babyborn pop voor +1 (kleiner dan gemiddeld, zacht rompje en kan ook mee in bad). Ook gaan we nog een buggy/wagentje halen van Babyborn zodat we als ze ouder is de grotere babyborn pop kunnen kopen en het dan toch een set is :)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Onze oudste heeft van ons een "new born baby" pop gehad voor haar tweede verjaardag, mede omdat er een zusje onderweg was. Van vrienden hebben we een mooi rietenpoppenwagentje gekregen, deels als verjaardagskado voor de oudste en deels als kraamkado voor de jongste.

7. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij hadden de Baby Born Little (is vanaf 1 jaar) daar is ze echt dol mee en sleept haar baby (inmiddels baby's) overal mee naar toe en heb helaas al 2 nieuwe moeten kopen, omdat we de pop vergeten waren bij logeren.

Kinderwagentje hadden we met prinsessen gekregen was toen bij de zeeman te koop.

Deel Deze Pagina