wie heeft ervaring met een besnijdenis van een jongen van 4/5 jaar? onze oudste word deze maand besneden en wil graag weten hoe de eerste dagen gaan. hoe deden jullie dat als hij moet plassen en kwa pijn? hoe lang pijn? etc hier nog een baby en een peuter dus heb wel geregeld dat mijn man eventueel 3 dagen thuis kan zijn en mijn moeder is vrij deze maand. want ik zie alleen met baby/peuter /kleuter even niet zitten
Mijn zoon was wel ietsjes jonger toen het gedaan werd, maar is misschien zlefs beter want je kleine man heeft geen luier meer waarschijnlijk. De pijn de dagen erna leek wel mee te vallen , wel de wond vaak verschonen en gaasjes doorweekt in vaseline ertegen leggen. Als het kan hem zoveel mogelijk in alleen onderbroek laten lopen. Plassen weet ik niet of dat zeer doet maar lijkt me wel is toch zuur wat in een wond terecht komt maar zoonlief hier gaf geen tekenen van ongemak ( denk nogmaals te jong) Het ziet er wel erg naar uit net na de operatie, flink opgezwollen, rare kleurtjes, hechtingen ect ect . Om schrik te proberen te verkomen zou ik je zoon dit wel melden. Hechtingen vielen er hier trouwens vanzelf uit en hij heeft een volledige besnijdenis gehad dus geen toompje overgehouden. Sterkte met hem
Mijn neefje van 4 jaar is een paar weken geleden besneden. Hij had alleen de 1e dag pijn, en daarna viel het mee. Hij duurde eerst niet te plassen en na 1x ging het goed. Het was wel flink opgezwollen en ook wat rare kleurtjes, maar dat trok na een dag of 4 weg. Omdat ie bang was om zijn broek aan te doen liet mijn zus hem gewoon in huis zonder een broek lopen. Na 5 dagen durfde hij het weer aan Enne flink verwennen Wij kwamen met cadeau's aan en hij helemaal blij was meteen alles vergeten, hihi.. Succes..
Als hij pijn heeft bij het plassen kun je misschien tijdens het plassen lauw water er overheen gieten. Dat deed ik zelf vlak na de bevalling
Mijn zoontje is in juli besneden... In het begin had hij wel pijn en hij plaste ook moeilijk... Maar later overdreef hij veel, wij mochten niet kijken, niet aanraken en niks opdoen.. nog steeds mogen we zijn piemeltje niet aanraken... Ik had voor hem een paar shirtjes in grote maten gekocht die wel tot zijn knieen kwamen. Hij mocht vande dokter alleen in bad met lauw water. Geen zeep helemaal niets in het water doen.en daarna afdrogen en zon rood smeersel opdoen.