46ed49 Ovulation charts on FertilityFriend.com Ik zat net terug te kijken naar m'n vorige twee kaartjes. En ik zie alleen bij m'n laatste kaartje een duidelijke dip na de eisprong. Ik weet dat er wel vaker vragen zijn over een innestelingsdip. Maar volgens mij is hier het verschil toch wel duidelijk. En dan nog een vraag wanneer denken jullie dat m'n eisprong was?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het lijkt wel of je je eisprong op CD 15 i.p.v. CD 16 hebt gehad maar ik weet het niet helemaal zeker. Je dip op 7 DPO is echt onder de coverline dus het kan zeker een innestellingdip zijn geweest. Genietse
Dag 15 of 16 was je eisprong. Dat 7 kan een innestelingsdip zijn geweest ja, zeker omdat je zo vroeg al + testte. Echter betekent een innestelingsdip niet dat iemand ook echt zwanger is... er gaat veel fout rondom de innesteling. Naar wat men denkt gaat de helft ervan fout. Bij jou is het dus goed gegaan, proficiat!
Vind het wat lastig om je eisprong te bepalen, cd18 zou ook nog wel kunnen. Die dagen zijn die bolletjes niet ingekleurd, dus niet helemaal betrouwbaar.. Wat die dip betreft... Ik had juist geen dip toen ik zwanger bleek te zijn, naar mijn weten is zo'n dip ook niet standaard. Gefeliciteerd met je zwangerschap